• Konferencja dla służb księgowych, kadry zarządzającej, oraz managerów działów handlowych.

    Zminimalizuj ryzyko w rozliczeniach VAT, usprawnij procesy zarządzania dokumentami oraz informacją, miej w zasięgu pełne dane sprzedażowe i marketingowe!

mapa pl min

 

Symfonia Start Księgowość Plus

Pakiet przeznaczony do prowadzenia uproszczonej księgowości, fakturowania oraz rozliczania płac zatrudnionym pracownikom. Automatyzuje podstawowe czynności, dzięki czemu poprawia efektywność codziennych działań. Bieżące aktualizacje programu dostępne w abonamencie zapewnią firmie bezpieczeństwo prawno-podatkowe.

Kluczowe funkcjonalności

  • obsługuje każdą formę księgowości uproszczonej – kartę podatkową, podatkową księgę przychodów i rozchodów oraz ryczałt od przychodów ewidencjonowanych;
  • umożliwia wykonywanie szczegółowej analizy przychodów i kosztów;
  • pozwala na tworzenie zestawień transakcji z wybranymi kontrahentami za wybrany okres;
  • umożliwia dokonanie szczegółowej analizy struktury przychodów i kosztów;
  • wspiera prowadzenie ewidencji pracowników oraz wynagrodzeń z umów o pracę i umów cywilnoprawnych;
  • przyspiesza naliczanie składek ubezpieczeniowych i zaliczek na podatek dochodowy;
  • umożliwia prowadzenie rozrachunków z kontrahentami;
  • posiada mechanizm tworzenia klasyfikacji analitycznej i przypisywania jej elementów do poszczególnych zapisów;
  • pozwala na ewidencję i amortyzację środków trwałych bez limitu ilościowego oraz na rejestrację i rozliczanie remanentów;
  • rozliczanie kosztów użytkowania samochodów prywatnych wykorzystywanych w działalności gospodarczej;
  • obsługuje transakcje wewnątrzunijne;
  • wspiera planowanie oraz prowadzenie sprzedaży;
  • obsługuje płatności i rozrachunki oraz transakcje gotówkowe i bezgotówkowe w firmie;
  • posiada pakiet raportów oraz zestawień magazynowych i handlowych;
  • współpracuje z modułami dodatkowymi: Raporty graficzne, e-Box dostępnymi w cenie abonamentu oraz z serwisem miedzyfirmami.pl

Korzyści biznesowe

  • bezpieczeństwo prawne - dzięki bieżącym aktualizacjom masz pewność, że wystawiasz dokumenty zgodnie z wymaganiami prawa;
  • zmniejszone ryzyko popełnienia błędu dzięki podpowiedziom kolejnych kroków działania;
  • zapewnienie bogatego zestawu raportów i zestawień, które ułatwią prowadzenie  działalności gospodarczej  i podejmowanie trafnych decyzji;
  • usprawnienie ewidencji wynagrodzeń dzięki możliwości prowadzenia kartoteki pracowników oraz wsparcie ewidencji wynagrodzeń; szybsze naliczanie składek ubezpieczeniowych i zaliczek na podatek dochodowy

Wyszukiwarka

Zaufali nam

Kontakt

43-300 Bielsko-Biała
ul. Sempołowskiej 19
tel: 33 814 90 42
fax: 33 819 47 58