• Zostań Certyfikowanym Biurem Rachunkowym Sage!

    Zostań Certyfikowanym Biurem Rachunkowym Sage!


Zostań Certyfikowanym Biurem Rachunkowym Sage!

Prowadzenie firmy bardzo często wiąże się ze współpracą z biurem rachunkowym. Wybór właściwego biura nie jest łatwym zadaniem. Firmy szukają zaufanego partnera w biznesie. Przejrzyste ceny oraz jakość świadczonych usług potwierdzona referencjami to standard, a coraz częstszy czynnik decyzyjny stanowi połączenie kilku kryteriów.

Dowiedz się więcej

 

Nowe wersje programów Symfonia 2016

Są już dostępne nowe wersje 2016 programów Sage Symfonia oraz Sage Symfonia Start

 

Informujemy, że 3 listopada 2015 r. zostały wydane nowe wersje 2016 programów Sage Symfonia oraz Sage Symfonia Start. Nowe wersje będą wersjami  bezpłatnymi  dla wszystkich przedsiębiorstw posiadających wykupioną usługę abonamentową  lub subskrypcję. Zapraszamy do kontaktu z nami w celu umówienia terminu instalacji uaktualnień programów Symfonia. Dla wszystkich przedsiębiorstw posiadających pakiet e-Box aktualizacja modułu e-Dokumenty również będzie bezpłatna.

 

Zmiany zamieszczone w wersji 2016 obejmują:

  • Program Sage Symfonia Handel Sprzedaż 2016
  • Program Sage Symfonia Start Faktura 2016
  • Program Sage Symfonia Handel Sprzedaż i Magazyn 2016*
  • Program Sage Symfonia Start Handel 2016*

 

Do powyższych modułów można dokupić funkcjonalność "DETAL":

  • Obsługuje sprzedaż detaliczną, która przyśpiesza realizację transakcji aż do momentu wydania paragonu,
  • Zapewnia obsługę multipłatności, dzięki czemu klient będzie sam mógł wybrać dogodną dla niego formę płatności (gotówka, karta płatnicza, bony towarowe),
  • Ustalanie stanu kasy oraz generowanie raportów rozliczających kasjerów,
  • dodatkowo obsługuje różne formy promocji sprzedażowych (wartościowych, ilościowych)*

 

* Funkcje dotyczącze tylko programu Sage Symfonia Handel Sprzedaż i Magazyn 2016 oraz programu Sage Symfonia Start Handel 2016

 

Najważniejsze zmiany w programie Kadry i Płace i w e-Dokumentach:

Program Sage Symfonia Kadry i Płace 2016

Zmieniły się rozliczenia umów cywilnoprawnych, które zostały zabezpieczone przed zmianą naliczeń składników płacowych liczonych narastająco w ramach miesiąca. Zrealizowane rozliczenia zostaną blokowane przed automatycznym przeliczeniem, które mogłyby wystąpić jeśli rozliczenia nie są realizowane chronologicznie.

Zmieniły się ustawienia, które pozwalają na regulację szerokości kolumn danych kadrowych, natomiast domyślne ustawienia dostosowane zostały do długości nazw w nagłówkach kolumn.

 

Pakiet e-Box - e-Dokumenty:

Zmienił się sposób dodawania podpisów oraz pieczęci w momencie umieszczania ich danych na karcie. Obecna opcja z karty została zastąpiona istniejącą już opcją z magazynu certyfikatów.

 

Sage Sysmfonia Handel i Magazyn - Nowa oferta promocyjna

promocyjne ceny

Dla NOWYCH i OBECNYCH Klientów oferujemy zakup Programu Sage Symfonia Handel Sprzedaż i Magazyn:

  • w modelu licencyjnym za jedno stanowisko 890 zł netto - warunkiem jest zakup usługi abonamentowej Sage Gwarancja,
  • w modelu subskrypcyjnym za jedno stanowisko 490 zł netto

Promocja dotyczy osób, które:

  • Zakupiły program w czasie trwania promocji 01.10.2015 – 22.01.2016,
  • Zakupiły jedną z usług abonamentowych przy zakupie programu w modelu licencyjnym:
    • Sage Gwarancja Podstawowa,
    • Sage Gwarancja Komfort,
    • Sage Gwarancja VIP.

Promocje nie łączą się wzajemnie.

 

Nowe, BEZPŁATNE wersje programów Sage Symfonia i Sage Symonia Start

Informujemy, że na przełomie lipca/sierpnia zostaną wydane nowe wersje programów Sage Symfonia i Sage Symfonia Start.
Najważniejsze zmiany w nowych wersjach programów obejmują dostosowanie programów Symfonia do zmian prawnych jakie weszły w życie z dniem 1 lipca 2015r.

Zmiany głównie dotyczą:

  • Odwrotnego obciążenia VAT,
  • Odliczenia VAT od Paliwa samochodowego.

Programy, które obejmą nowe wersje:

  • Sage Symfonia Start Mała Księgowość,
  • Sage Symfonia Start Handel,
  • Sage Symfonia Start Faktura,
  • Sage Symfonia Handel,
  • Sage Symfonia Finanse i Księgowość,
  • Sage Symfonia ERP Finanse i Księgowość.

Nowe wersje będą wersja bezpłatnymi (literkowymi) dla wszystkich przedsiębiorstw posiadających oprogramowanie w aktualnej wersji.

Strefa dla księgowych – Nowa Oferta Promocyjna

  1. Dla NOWYCH Klientów oferujemy:

    • jednorazowy rabat w kwocie 20% liczone od aktualnej ceny na zakup nowych licencji programów tj.:
      • Sage Symfonia Start,
      • Sage Symfonia wraz z usługą Sage Gwarancja z oferty dla Biur Rachunkowych.
      • Promocja obowiązuje przez 6 miesięcy od momentu zakupu.
    • lub  jednorazowy rabat w kwocie 10% liczone od ceny zakupu na
      • Pakiet Start,
      • Pakiet Standard,
      • Pakiet Standard Plus,
      • Pakiet Extra,
      • Sage Symfonia ERP wraz z usługą Sage Gwarancja z oferty dla Biur Rachunkowych.
        Promocja obowiązuje przez 6 miesięcy od momentu zakupu.
        Osoba korzystająca z promocji może uzyskać tylko jeden rodzaj wymienionego wyżej rabatu.
  1. Dla AKTUALNYCH Klientów oferujemy:
    • 5% rabatu na zakup aktualizacji i/lub Rozszerzeń oprogramowania z aktualnej oferty dla Biur Rachunkowych.

e-Deklaracje obowiązkowe od stycznia 2015

Informujemy, iż dnia 10 listopada 2014r. Prezydent podpisał ustawę o obowiązku, od stycznia 2015, przesyłania drogą elektroniczną deklaracji rozliczeniowych PIT 11, PIT-8C, PIT-R oraz deklaracji PIT-40 dla płatników zatrudniających powyżej 5 pracowników oraz dla biur rachunkowych bez względu na ilość zatrudnionych osób w obsługiwanych firmach.

Zachęcamy do zakupu pakietu E-Box (pakiet zawiera wymagane e-deklaracje oraz e-przelewy i e-dokumenty).

e-Box:

  • Obsługa procesu obiegu dokumentów elektronicznych, od momentu wystawienia faktury w formie elektronicznej, poprzez jej wysłanie aż do momentu potwierdzenia otrzymania.
  • Tworzenie e-deklaracji podatkowej firmy oraz pracowników.
  • Tworzenie e-faktur sprzedaży w jedynym formacie zatwierdzonym przez instytucje rządowe i wysyłanie ich w bezpieczny sposób – zgodnie z obowiązującymi przepisami, oraz z wykorzystaniem szyfrowanych transmisji danych (SSL) we współpracy z miedzyfirmami.pl.
  • Archiwizacja e-faktury sprzedaży i zakupu.
  • Odbieranie e-faktury zakupu.
  • Obsługa płatności elektronicznych: od zlecenia e-przelewu do odebrania wyciągu.
  • Zarządzanie informacją o wyrażonych zgodach lub sprzeciwach na otrzymywanie e-faktur.
  • Podpisywanie i wysyłanie e-deklaracji do serwisu Ministerstwa Finansów.
  • Odbieranie z serwisu Ministerstwa Finansów urzędowego potwierdzenia odbioru (UPO).

 

Chętnie odpowiemy na państwa pytania, zachęcamy do kontaktu:

(033) 814 90 42

Wyszukiwarka

Zaufali nam

Kontakt

43-300 Bielsko-Biała
ul. Sempołowskiej 19
tel: 33 814 90 42
fax: 33 819 47 58