• Konferencja dla służb księgowych, kadry zarządzającej, oraz managerów działów handlowych.

    Zminimalizuj ryzyko w rozliczeniach VAT, usprawnij procesy zarządzania dokumentami oraz informacją, miej w zasięgu pełne dane sprzedażowe i marketingowe!

mapa pl min

 

Symfonia 2.0. Handel

Sage Symfonia 2.0. Handel wspomaga sprzedaż i gospodarkę magazynową w firmie. Umożliwia elastyczne prowadzenie polityki sprzedaży wraz z systemami rabatowymi, także w firmach wielooddziałowych. Dzięki zestawowi raportów oraz zestawień magazynowych i handlowych, wspiera szybki dostęp do informacji. Zapewnia obsługę płatności elektronicznych i współpracę z bankami. Dzięki współpracy z serwisem miedzyfirmami.pl masz gwarancję integracji procesów biznesowych w zakresie wystawiania e-faktur i wysyłania ich do kontrahentów.

Kluczowe funkcjonalności

  • wspomaganie sprzedaży i gospodarki magazynowej w firmach rozliczających się pełną księgowością
  • pełna obsługa dokumentów handlowych, magazynowych i kasowych
  • pełna obsługa magazynów
  • obsługa transakcji gotówkowych i bezgotówkowych w firmie
  • możliwość obsłużenia wieloodziałowości i wielofirmowości
  • możliwość określenia warunków sprzedaży: sposobu oraz terminu płatności, cen sprzedaży, wysokości rabatu, wielkości kredytu w kartotece kontrahentów
  • współpraca z bankami i obsługa płatności elektronicznych
  • tworzenie zestawień graficznych z wybranych danych dostępnych w aplikacji

Korzyści biznesowe

  • zyskasz szybki dostęp do niezbędnych informacji
  • podniesiesz komfort codziennej pracy osób zajmujących się sprzedażą i gospodarką magazynową
  • uzyskasz możliwość wygodnego planowania i prowadzenia określonej polityki sprzedaży w firmie
  • będziesz mógł rozwinąć biznes na rynki zagraniczne
  • otrzymasz wysokiej jakości produkt oraz profesjonalne wsparcie naszych ekspertów

Łatwe dostosowanie programu do potrzeb firmy

  • możliwość elastycznego konfigurowania programu przez system parametrów i praw Użytkowników;
  • definiowanie własnych dokumentów na podstawie dokumentów wzorcowych;
  • definiowany szablon i sposób numeracji dokumentów;
  • możliwość wyboru metody rozliczania towarów w magazynach: FIFO, LIFO oraz metodą szczegółowej identyfikacji)

Pełna obsługa magazynu

  • obsługa wielu magazynów (wspólne dane kartotekowe i systemowe dla wszystkich magazynów, rozłączne dane dla dokumentów);
  • możliwość elektronicznego przekazywania dokumentów między oddziałami firmy;
  • pełna ewidencja stanów magazynowych;
  • możliwość tworzenia zestawień towarów, które przekroczyły stany minimalne lub maksymalne;
  • obsługa numerów seryjnych towarów

Pełna obsługa dokumentów handlowych, magazynowych i kasowych

  • wystawienie dokumentów sprzedaży i zakupu: faktur VAT, paragonów, rachunków, faktur korygujących, dokumentów walutowych, faktur VAT RR, faktur VAT marża;
  • łatwe dostosowanie do nowych regulacji dotyczących zasad opisu towaru lub usługi na paragonach;
  • możliwość drukowania korekt w układzie not korygujących do wybranych dokumentów;
  • wystawianie dokumentów magazynowych: PZ i WZ, PW i RW, MM i korekt;
  • protokoły przeceny przeznaczone do aktualizacji wyceny aktywów obrotowych;
  • dokumenty kasowe: KP, KW;
  • możliwość użycia w każdym z dokumentów jednej z trzech, automatycznie przeliczanych, jednostek miary dla towaru;
  • możliwość wystawiania dokumentów na podstawie wcześniej sporządzonych dokumentów związanych (np. faktur z dokumentów magazynowych lub zamówień);
  • możliwość wystawienia i drukowania całego zestawu dokumentów związanych w jednej operacji (np. faktura, WZ, KP);
  • obsługa zamówień własnych i obcych (wystawianie dokumentów sprzedaży i wprowadzanie zakupu na podstawie zarejestrowanych przez program zamówień);
  • możliwość udzielenia odrębnych rabatów do ceny lub wartości dla każdej pozycji;
  • możliwość ręcznej modyfikacji cen w momencie wystawiania dokumentu;
  • możliwość odłożenia dokumentu do bufora (poczekalni) przed jego wystawieniem

Obsługa transakcji gotówkowych i bezgotówkowych w firmie

  • tworzenie raportów kasowych;
  • możliwość zlecania pojedynczych i grupowych przelewów elektronicznych;
  • w ramach przelewów elektronicznych system pozwala na obsługę wielu rachunków bankowych firmy, rachunków bankowych. Istnieje również możliwość importu operacji bankowych;
  • zarejestrowane dane pozwalają wypełniać i podpowiadać większość operacji bankowych;
  • wystawianie przelewów własnych oraz rejestracja przelewów obcych;
  • obsługa dowolnych form płatności – czeków, kart kredytowych, kompensaty;
  • możliwość tworzenia dowolnej liczby rejestrów pieniężnych;
  • rozliczanie należności i zobowiązań;
  • obsługa rozrachunków walutowych, rozliczanie rozrachunków walutowych rozrachunkami w dowolnej walucie – z uwzględnieniem zmian kursów walut

Wygodne planowanie i prowadzenie określonej polityki sprzedaży

  • możliwość określenia warunków sprzedaży: sposobu i terminu płatności, cen sprzedaży, wysokości rabatu, wielkości kredytu w kartotece kontrahentów (dla kontrahenta, grupy kontrahentów);
  • definiowanie czterech cen sprzedaży dla każdego towaru;
  • ustalanie indywidualnych cen i upustów dla kontrahentów na dany towar;
  • możliwość określenia kwotowych i procentowych upustów ilościowych dla wybranych towarów;
  • zarządzanie promocjami okresowymi;
  • możliwość prowadzenia cenników w walutach;
  • pomoc w naliczaniu bieżących cen oraz wyznaczanie cen na podstawie poziomów marży lub narzutu;
  • możliwość przeprowadzenia operacji grupowych, np. zmiana cen dla grupy towarów lub zmiana warunków sprzedaży w grupie wybranych kontrahentów

Szybki dostęp do potrzebnych informacji

  • możliwość łączenia danych z wielu oddziałów firmy w centralnej bazie;
  • możliwość zmiany organizacji informacji w każdym momencie pracy z programem;
  • szybkie i proste wyszukiwanie informacji w kartotekach wg różnych kryteriów;
  • możliwość tworzenia własnych raportów na podstawie narzędzi wbudowanych w program;
  • możliwość uszeregowania i sortowania danych w zestawieniach

Zestaw raportów oraz zestawień magazynowych i handlowych

  • zestawienia handlowe (globalne, grupowe, szczegółowe) za dany okres, według dokumentów, kontrahentów i towarów;
  • kontrola rozrachunków i możliwość ich zestawienia według dowolnego kryterium; zestawienie historii rozrachunków z kontrahentem;
  • wiekowanie należności i zobowiązań można wykonać na konkretny dzień;
  • zestawienia sprzedaży za dany okres i według osób wystawiających dokumenty;
  • zestawienia towarów poniżej stanów minimalnych oraz przekraczających stany maksymalne;
  • możliwość tworzenia cennika dla wybranych towarów oraz dla określonego kontrahenta;
  • zestawienie stanów magazynowych na koniec dowolnego okresu;
  • możliwość śledzenia ruchu towarów w magazynach (w ujęciu historycznym);
  • tworzenie formularzy i zestawień inwentaryzacyjnych;
  • możliwość zapisu zestawień i dokumentów w postaci plików w formacie PDF i wysyłania ich pocztą elektroniczną;
  • generowanie elektronicznych deklaracji Intrastat
  • automatyczna synchronizacja kartotek kontrahentów z modułami Finanse i Księgowość oraz Mała Księgowość;
  • możliwość przekazywania zadekretowanych dokumentów bezpośrednio do bufora programu Finanse i Księgowość;
  • przekazywanie danych z dokumentów wystawianych przez program Handel do programu Mała Księgowość

Wyszukiwarka

Zaufali nam

Kontakt

43-300 Bielsko-Biała
ul. Sempołowskiej 19
tel: 33 814 90 42
fax: 33 819 47 58