webp image

Zostaw Swój numer telefonu, zadzwonimy niezwłocznie!

Cześć!

Czy chcesz, żebyśmy oddzwonili do Ciebie za darmo w 60 sekund?

TAK
Zadzwoń teraz Zostaw numer Arrow right icon Icon used in buttons

Develogic Express

Oprogramowanie w chmurze dla małych firm budowlanych i deweloperów.

Co zyskasz dzięki Develogic Express?

Pełna kontrola wydatków

Do zaplanowania i prowadzenia budżetów, poprzez kontraktację, obsługę protokołów, elektroniczny obieg faktur i dokumentów, aż po obsługę korespondencji i wiele innych, to wszystko znajdziesz w Develogic Express.

Praca zdalna w jednym systemie

Dzięki Develogic Express cała firma bazuje na jednym, przejrzystym i prostym systemie obiegu elektronicznego dokumentów, z którego obsługą poradzi sobie każdy pracownik.

Dostęp do wyników i raportów w każdej chwili

Develogic Express to narzędzie do ciągłego monitorowania marży całej Twojej działalności. Dzięki
aktualnym raportom szybko uzyskasz wiedzę przekrojową, która pozwoli na trafne podejmowanie decyzji.

Główne funkcjonalności w Develogic Express

Budżet i harmonogram
Planowanie i prowadzenie budżetu przychodów i kosztów projektu, budowy (w układzie RMS) lub ogólnofirmowego. Śledzenie realizacji budżetu w czasie rzeczywistym, według umów, protokołów oraz faktur.
Umowy i zamówienia
Rejestracja i zarządzanie umowami z podwykonawcami oraz zamówieniami na materiały i sprzęt. Monitoring wpływu umów na budżet i porównanie z fakturami od dostawców.
Protokoty przerobu
Wystawianie i akceptacja protokołów przerobu i protokołów końcowych podwykonawców. Kontrola otrzymanych protokołów (z budżetem, z umową oraz fakturą).
Obieg faktur
Skanowanie i rejestracja otrzymanych faktur, elektroniczny proces akceptacji faktur oraz ich kontrola z zamówieniami, umowami, protokołami i budżetem. Integracja z KSEF.
Kaucje i obciążenia
Rejestr i obsługa kaucji gwarancyjnych i obciążeń wynikających z umów z podwykonawcami. Rozliczanie kaucji i obciążeń z umów, protokołów i faktur.
Obsługa płatności
Gotowe listy faktur do zapłaty, widok przeterminowanych płatności, możliwość eksportu danych.
Obsługa korespondencji
Przechowywanie i dostęp do aktualnej dokumentacji formalno-prawnej oraz korespondencji przychodzącej i wychodzącej z firmy.
Raporty i powiadomienia
Analiza rentowności całej firmy i poszczególnych projektów. Raporty wyników. Powiadomienia o przekroczeniach terminów dokumentów.

Dlaczego warto  się z nami skontaktować już dziś?

 

  • Gwarancja zwrotu pieniędzy! Wypróbuj przez 3 miesiące. Jeśli system się nie sprawdzi – oddamy pieniądze za licencję.
  • 200+Klientów w Polsce Develogic jest gotowym systemem dopasowanym do branży. Mamy ponad 12 lat doświadczenia.
  • Bez wdrożenia! Uruchomienie sytstemu trwa 3 dni. Minimalne zaangażowanie Twojego zespołu. Tylko prezentacja, szkolenie i asysta.

 

 

Najczęściej zadawane pytania:

CZY DEWELOGIC EXPRESS DZIAŁA W CHMURZE, CZY MOŻE BYĆ ZAINSTALOWANY W WŁASNYM ZAKRESIE?

W przypadku małych firm rekomendujmy korzystanie z Develogic w chmurze. Usługa hostingu jest w cenie licencji. Natomiast nic nie stoi na przeszkodzie, aby system został zainstalowany w infrastrukturze klienta.

ILE CZASU TRWA WDROŻENIE DEVELOGIC EXPRESS

Nie ma wdrożenia! Podczas 3 dni pracy konfigurujemy system, szkolimy i uruchamiamy na żywo. Ponadto po uruchomieniu gwarantujemy asystę, tak aby mieć pewność, że wszyscy użytkownicy umieją z niego korzystać.

CZYM DOKŁADNIE JEST GWARANCJA ZWROTU PIENIĘDZY?

Oferujemy zwrot pieniędzy za wszystkie zapłacone licencje, Jeśli po 90 dniach od zamówienia systemu Klient podejmie decyzje, że chce z niego zrezygnować. Ma on na to 14 dni i nie musi podawać żadnego powodu.

CZY DEVELOGIC EXPRESS INTEGRUJE SIĘ Z SYSTEMEM FINANSOWO-KSIĘGOWYM? CO JEŚLI NASZA KSIĘGOWOŚĆ JEST PROWADZONA PRZEZ ZĘWNETRZNE BIURO?

Tak. Develogic Express integruję się z systemami zewnętrznymi poprzez API. Dzięki temu jest możliwość połączenia także z biurem księgowym.

Cennik Develogic Express

Rekomendowany dla małych organizacji, które chcą szybko wprowadzić kontrolę swoich finansów i inwestycji.

 

Funkcjonalności

  • Budżet i harmonogram
  • Umowy i zamówienia
  • Protokoły przerobu
  • Obieg faktur
  • Kaucje i obciążenia
  • Obsługa płatności
  • Obsługa korespondencji
  • Raporty i powiadomienia

Inne w cenie

  • Darmowy bezpłatny hosting
  • Podstawowa opieka serwisowa

 

 

 

249zł

netto m-c/ za użytkownika
min. 3 użytkowników, płatność roczna