webp image

Zostaw Swój numer telefonu, zadzwonimy niezwłocznie!

Cześć!

Czy chcesz, żebyśmy oddzwonili do Ciebie za darmo w 60 sekund?

TAK
Zadzwoń teraz Zostaw numer

Strona wykorzystuje ciasteczka by świadczyć usługi na najwyższym poziomie Polityka prywatności

Rozumiem
Arrow right icon Icon used in buttons

"Jak wdrożenie KSeF może usprawnić Twój biznes"

Przejdź na cyfrowy obieg dokumentów i przygotuj się do obowiązku KSeF już dziś, a za rok nic Cię nie zaskoczy!

Zapisz się na bezpłatną konsultację!

Zapisz się

Od kiedy?

Bądź gotowy od 01.07.24 przygotuj się już dziś

Kogo obowiązuje?

wszystkich wystawiających faktury

Jakie rozwiązania?

Integracje i uniwersalne narzędzia od ZoriusPro

Czy jesteś gotowy na KSeF?

ZoriusPro specjalizuje się w przygotowywaniu firm do Krajowego Systemu e-Faktur (KSeF).

Pomagamy przedsiębiorstwom

  • Proponujemy kompleksową ocenę bieżących procesów i systemów fakturowania.
  • Dostarczamy indywidualne rozwiązania spełniające wymagania KSeF.
  • Wspieramy we wdrażaniu niezbędnych zmian i integracji
  • Szkolimy pracowników w zakresie adaptacji do nowego systemu
  • Zapewniamy bieżące monitorowanie i aktualizacje w celu zapewnienia zgodności

Nie przegap okazji, aby usprawnić proces fakturowania i dostosować się do Krajowego Systemu e-Faktur (KSeF).

Wypełnij ankietę już dziś, skorzystaj z bezpłatnej konsultacji

i pozwól ZoriusPro przygotować Twoją firmę na przyszłość elektronicznego fakturowania! Termin zbliża się szybko, więc działaj już teraz i zapewnij sobie miejsce!

Wypełnij ankietę

Agnieszka Kozak

Wiceprezes Zarządu/ Dyrektor Finansowy
ZoriusPro

Doświadczony ekspert z wieloletnią praktyką w dziedzinie kadr i płac oraz księgowości. Wykładowca Akademicki i Certyfikowana Księgowa oraz Autoryzowany Trener Systemów Symfonia. Od 18 lat prowadzi wdrożenia systemów Symfonia ERP, a także szkolenia i konsultacje. Od 13 lat jest wspólnikiem i wiceprezesem firmy ZoriusPro.

ZoriusPro jest liderem we wdrożeniach KSeF

Stawiamy na innowacyjność i doskonałość. Po wielu analizach procesów biznesowych w przedsiębiorstwach jesteśmy przekonani, że wprowadzenie Obiegu Dokumentów jest krokiem milowym we wdrożeniu Krajowego Systemu e-Faktur. Przedsiębiorstwa, które korzystają już z cyfrowego Obiegu Dokumentów mogą w prosty i szybki sposób przejść na obieg ustrukturyzowanej faktury. Takie wdrożenie obowiązku KSeF nie będzie powodowało zakłóceń w codziennych operacjach biznesowych.

Wesprzemy Cię we wdrożeniu KSeF

Zapisz się na bezpłatną konsultację

Lista kontrolna

Wdrożenie KSeF jest ważnym krokiem w stronę cyfryzacji i usprawnienia procesów fakturowania i obiegu dokumentów, jednakże wprowadzenie tego systemu w firmie może być wyzwaniem. Skorzystaj z naszej listy kontrolnej, która stanowi klucz do sukcesu.

Struktura i organizacja

Wdrożenie KSeF obejmuje wiele zadań, od zrozumienia regulacji po integrację technologiczną. Lista kontrolna pomaga uporządkować te zadania w logiczną strukturę, dzięki czemu łatwiej jest je śledzić i zarządzać.

Minimalizacja ryzyka błędów

Przejście na system e-faktur jest procesem skomplikowanym, gdzie błąd w jednym elemencie może mieć wpływ na cały system. Lista kontrolna pomaga zidentyfikować i monitorować każdy krok, dzięki czemu można uniknąć pomyłek i nieścisłości.

Oszczędność czasu

Przygotowanie się do wdrożenia KSeF bez odpowiedniego planu może być czasochłonne. Lista kontrolna pozwala na efektywne zarządzanie czasem, zapewniając, że żaden ważny element nie zostanie pominięty.

Zgodność z przepisami

KSeF działa w oparciu o określone przepisy prawne. Niezrozumienie lub niewłaściwe wdrożenie tych przepisów może prowadzić do naruszeń i konsekwencji prawnych. Lista kontrolna pomaga zapewnić, że firma jest zgodna z obowiązującymi regulacjami.

Wsparcie dla zespołu

Lista kontrolna jest również doskonałym narzędziem komunikacyjnym dla zespołu odpowiedzialnego za wdrożenie KSeF. Pomaga w synchronizacji działań i zapewnia, że wszyscy członkowie zespołu są na bieżąco z postępami wdrażania.

Monitorowanie i optymalizacja

Po wdrożeniu KSeF, lista kontrolna może służyć jako narzędzie do monitorowania skuteczności systemu. Można ją wykorzystać do identyfikacji obszarów, które wymagają optymalizacji, oraz do śledzenia postępów w realizacji celów.

Pobierz listę kontrolną

Materiały wideo ZoriusPRO

Zapraszamy do obejrzenia naszych materiałów wideo.

Pierwszy krok - uwierzytelnienie w KSeF
Wywiad Europerspektywy
Poznaj Obieg Dokumentów

Przykłady zastosowania Obiegu Dokumentów:

• W jednej z firm ponad 200 przedstawicieli handlowych rejestruje faktury ze zdjęć, które trafiają do akceptacji jednej osoby w firmie. Dokumenty w formie fizycznej przekazywane są do biura rachunkowego. Dzięki temu dokumenty są rejestrowane on-line, co usprawnia ich przebieg i zapobiega ich ginięciu;
• Dokumenty z oddziałów wysyłane są w formie elektronicznej (zdjęcia, skany i pdf) do centrali, co przełożyło się na obniżenie kosztów związanych z ich przesyłaniem w formie papierowej. Klient ma możliwość szybkiej weryfikacji kompletności dokumentów sprzedażowych
• Jeden z klientów ma wielopoziomową akceptację faktur, co w przypadku tradycyjnych dokumentów powodowało zamieszanie w ich opisywaniu i zdarzały się sytuacje, w których ginęły. Dzięki wprowadzeniu Systemu Obiegu Dokumentów, każda faktura jest widoczna i nie ma problemów z przekazywaniem jej do kolejnych szczebli akceptacji
• Duża firma, gdzie spływ dokumentów sprzedaży z terenu był bardzo duży, miała problemy z terminową realizacją płatności. Po wprowadzeniu rozwiązania wspierającego obieg dokumentów, płatności regulowane są terminowo, ponieważ dokumenty są dostępne w jednym miejscu.

Porozmawiajmy o wdrożeniu Obiegu Dokumentów w Twojej organizacji - zapraszamy do kontaktu

Zapisz się na bezpłatną konsultację!

O ZoriusPro

Od 1994 roku dostarczamy i wdrażamy oprogramowanie dla firm oraz specjalizujemy się w integracji systemów informatycznych. Zajmujemy się usługami w zakresie implementacji rozwiązań indywidualnych, integracji z programami branżowymi, szkoleniami oraz wsparciem technicznym i merytorycznym. Oferowane produkty wspierają przedsiębiorców i ich podmioty w realizowaniu procesów biznesowych (w obszarach: finansowo-księgowym, kadrowo-płacowym, handlowym, magazynowym oraz zarządzania produkcją).

Naszą pasją są nowoczesne technologie, a misją jest cyfryzacja przedsiębiorstw i wdrażanie rozwiązań, które usprawniają ich funkcjonowanie, pozwalają oszczędzić czas i uwalniają pracowników od zadań, których dziś nie trzeba już wykonywać ręcznie. Dzięki temu ich siły można przekierować w miejsca, gdzie jest większe zapotrzebowanie na osobisty nadzór.