webp image

Zostaw Swój numer telefonu, zadzwonimy niezwłocznie!

Cześć!

Czy chcesz, żebyśmy oddzwonili do Ciebie za darmo w 60 sekund?

TAK
Zadzwoń teraz Zostaw numer Arrow right icon Icon used in buttons

Develogic

Kompleksowe oprogramowanie dla branży budowlanej, w szczególności dla firm budowlanych, deweloperskich, GW, podwykonawców oraz inwestorów

Dla deweloperów i firm budowlanych

Oprogramowanie Develogic to system dla firm, które chcą mieć pełną kontrolę nad inwestycją – od planowania, przez realizację, po rozliczenie i obsługę gwarancyjną. Działa w czasie rzeczywistym, analizując marżę i cashflow, a jednocześnie wspiera kluczowe procesy biznesowe. Dzięki temu zarząd może szybko reagować na zmiany i chronić rentowność projektu.

Develogic wspiera zarządzanie zarówno projektami budowlanymi, jak i deweloperskimi. Pozwala na zarządzanie relacjami z klientami (CRM), kontrolę finansów, monitorowanie umów oraz śledzenie postępu prac. W jednym systemie można prowadzić Zarządzanie inwestycjami, obsługę sprzedaży lokali, nadzór nad serwisem oraz Zarządzanie budżetem i harmonogramami.

Systemy Develogic zostały zaprojektowane w formie modułowej – można wdrożyć tylko te elementy, które są potrzebne. Develogic oferuje rozwiązania dla każdego etapu inwestycji i różnych działów firmy.

Przykładowe korzyści:

Zarządzanie raportami umów deweloperskich i rezerwacyjnych w jednym miejscu
• Możliwość optymalizować procesy biznesowe i zautomatyzować obieg dokumentów
Kontrola budżetu projektu i umów z podwykonawcami od momentu podpisania aż do rozliczenia
Zautomatyzuj proces obsługi faktur, zamówień i rozliczeń – skróć czas i zmniejsz koszty
• Bieżący nadzór budżetów inwestycji i raportowanie dla zarządu.

Główne korzyści, jakie gwarantuje Develogic, to:

  1. Pełna kontrola zarządcza całego procesu inwestycyjnego w jednym systemie, dzięki czemu następuję uszczelnienie finansów i wydatków.
  2. Dostęp na bieżąco do danych niezbędnych do podejmowania decyzji (wynik finansowy, marża, koszty, przychody) – dzięki temu zarząd może szybko reagować na zmiany.
  3. Automatyzacja i digitalizacja procesów biznesowych, dzięki czemu pracownicy są bardziej wydajni i oszczędzają czas
  4. Przyspieszenie działań sprzedażowych dla deweloperów i zwiększenie konwersji sprzedaży

W rezultacie powyższego zwiększa się marża i rentowność przedsiębiorstw.

webp image

Zostaw swój adres mailowy, a prześlemy Ci materiały dotyczące programu Develogic!

    Moduł Finanse i Controlling

    Develogic Finanse to rozwiązanie dla działów księgowych, kontrolingu i zarządu. Dzięki dzięki elektronicznemu obiegowi dokumentów oraz procesowi akceptacji faktur, możliwe jest efektywne zarządzanie fakturami i zarządzanie raportami finansowymi.

    Funkcje obejmują:
    Zarządzanie raportami kosztów, budżetów i cashflow
    Zarządzanie raportami umów i zamówień w powiązaniu z budżetami inwestycji
    Śledzenie realizacji budżetu i raporty KPI
    • Integrację z systemami ERP i WebAPI
    Kontrolę budżetu inwestycji w czasie rzeczywistym

    Panel zarządu

    Przegląd zbiorczych danych o sprzedawanych inwestycjach w postaci dashboardów i wskaźników KPI.

    Budżety (centra finansowe)

    Planowanie i śledzenie w czasie rzeczywistym realizacji budżetów kosztowych i przychodowych. Kontrola realizacji planów budżetowych (według podpisanych umów oraz realizacji wg faktur).

    Umowy i zamówienia

    Rejestr umów z dostawcami/podwykonawcami wraz z monitoringiem ich wpływu na budżet i poszczególne linie budżetowe. Powiadomienia o przekroczeniach planu budżetu. Kontrola zapisów umów z fakturami (terminy płatności/rachunek bankowych/pozycji umowy). Definiowanie warunków kaucji gwarancyjnych i obciążeń.

    Obieg faktur

    Skanowanie i rejestracja otrzymanych faktur. Elektroniczny obieg faktur. Akceptacja faktur w oparciu o zdefiniowane warunki (wg budżetu lub ręcznie) oraz ich automatyczne przesyłanie do systemu finansowo-księgowego, w powiązaniu z modułem „Integracja księgowa”. Kontrola faktury z zapisami umowy lub zamówienia oraz z budżetami. Weryfikacja białej listy, możliwość pobierania kontrahenta z GUS.

    Moje biurko

    Zarządzanie zastępstwami oraz dostęp do aktualnych zadań i dokumentów.

    Raporty

    Aktualne dane finansowe dla poszczególnych budżetów, stany realizacji projektów (Planowane przychody, Zrealizowane przychody, Planowane koszty, Zrealizowane koszty, % Realizacji, Planowany zysk, Aktualny zysk, Aktualna rentowność %). Raporty zarządcze (budżety zbiorcze, budżety zbiorcze w czasie). Raport porównawczy okresów budżetu.

    webp image

    Zostaw swój numer, a my oddzwonimy!

    Moduł CRM i Sprzedaż

    Develogic CRM to narzędzie dla działu sprzedaży do zarządzania relacjami z klientami i pełnego procesu sprzedaży – od pierwszego kontaktu, przez ofertę, po umowę i przekazanie lokalu. Moduł pozwala usprawnić proces sprzedaży i zwiększyć konwersję.

    Najważniejsze funkcje:
    Zarządzanie umowami rezerwacyjnymi i deweloperskimi
    Zarządzanie raportami sprzedaży lokali i leadów
    • Baza klientów i zarządzanie kontaktami z klientami
    • Cenniki, rabaty, harmonogramy płatności
    • Integracja oferty ze stroną www inwestycji.

    Panel decyzyjny

    Przegląd zbiorczych danych o sprzedawanych inwestycjach w postaci dashboardów i wskaźników KPI.

    Lokale

    Baza lokali w podziale na spółki celowe, inwestycje, etapy i budynki. Aktualne informacje o statusach lokali, danych podstawowych, rzuty lokali, ceny i historie działań.

    Klienci

    Baza klientów, śledzenie historii kontaktów. Dostęp do rezerwacji, umów i rozliczeń.

    Szanse sprzedaży i działania

    Rejestracja szans sprzedażowych. Zarządzanie działaniami (spotkania, e-maile, telefony) za pomocą kalendarza.

    Oferty

    Przygotowywanie ofert wg zdefiniowanych szablonów oraz wysyłka mailowa oferty do klienta.

    Cenniki i rabaty

    Dostęp do aktualnych i historycznych cen lokali: transakcyjnych, ofertowych, minimalnych, budżetowych i promocyjnych. Zarządzanie cennikami (wg szablonu). Definiowanie rabatów podstawowych dla lokalu oraz proces akceptacji dodatkowego rabatu na umowie.

    Rezerwacje

    Ewidencja rezerwacji miękkich i umów rezerwacyjnych. Zarządzanie kolejką rezerwacji i możliwość generowania wypełnionego szablonu umowy rezerwacyjnej.

    Umowy

    Proces rejestracji umowy sprzedaży wraz z harmonogramami płatności, możliwość generowania szablonów dokumentów takich jak karta informacyjna i harmonogram.

    Zmiany lokatorskie

    Definiowanie zmian lokatorskich jako dodatkowych składników umowy oraz ich rozliczanie.

    Wpłaty i zwolnienia

    Definiowanie zmian lokatorskich jako dodatkowych składników umowy oraz ich rozliczanie.

    Faktury sprzedaży lokali

    Masowe wystawianie faktur na bazie zwolnionych środków z rachunków powierniczych. Automatyczne przesłanie do systemu finansowo-księgowego informacji o fakturach (w powiązaniu z modułem „Integracja księgowa).

    Aktualizacja powierzchni końcowych lokali

    Masowa aktualizacja powierzchni końcowych lokali za pomocą szablonu importu.

    Odbiory lokali

    Planowanie terminów odbioru lokali, aktualizacja danych na lokalach dotyczących dat przekazania.

    Usterki

    Rejestracja i definiowanie statusu usterek naprawy usterek. Wsparcie komunikacji z wykonawcą. Monitoring statusu obsługi usterek.

    Raporty

    Monitoring procesu sprzedażowego. Analiza wyników sprzedaży, działań doradców i obsługi klientów (status sprzedaży, Sprzedaż wg inwestycji, sprzedaż lokali (tabela), przychody z lokali), lokale wg umów, wpłaty klientów (wpłaty i zaległości)

    webp image

    Zostaw swój adres mailowy, a my wyślemy Ci link do webinaru!

      Dodatkowe funkcje w module CRM i Sprzedaż lokali:

      Integracja www

      Automatyczna integracja oferty ze stroną internetową inwestycji. Aktualne informacje o lokalach, statusach sprzedażowych, rzutach i dokumentach. Gotowe API do wykorzystania przez dostawcę strony internetowej inwestycji.

      Marketing Automation

      Połączenie Develogic z wybranymi portalami branżowymi oraz systemem Youlead – wspierającym marketing automation.

      Panel klienta

      Przeglądanie treści umów, danych o wpłatach, rozliczeniach i fakturach. Możliwość bezpośredniego kontaktu z deweloperem.

      Moduł Obsługa sekretariatu

      Moduł Obsługa Sekretariatu odpowiada za zarządzanie obiegiem dokumentów dokumentacją formalno-prawną. Pozwala na rejestrację korespondencji, szybkie wyszukiwanie plików i zarządzanie procesami biznesowymi w obszarze administracji dla wszystkich działów. Zastępuje tradycyjny “papierowy” obieg dokumentów – umożliwia redukcję kosztów administracyjnych, porządkuje i przyspiesza proces obiegu korespondencji oraz poprawia efektywność wyszukiwania poczty.

      Obsługa firmowej korespondencji

      Rejestracja korespondencji przychodzącej i wychodzącej za pomocą zdefiniowanych w systemie obiegów elektronicznych. Masowe drukowanie kopert i etykiet.

      Repozytorium dokumentów

      Centralne repozytorium dokumentów i skanów. Zaawansowana wyszukiwarka – dostępna w widoku 360 stopni.

      Obieg zadań

      Przekazywanie i wymiana zadań pomiędzy pracownikami. Monitoring statusów oraz wynikających z nich terminów.

      webp image

      Zostaw swój numer telefonu, a my niezwłocznie oddzwonimy!

      Moduł Integracja księgowa

      Pozwala na Integrację z systemem Symfonia ERP oraz wymianę danych finansowych i dokumentów. Obsługuje zarządzanie płatnościami, import kontrahentów i automatyczne sprawdzanie białej listy.

      Integracja

      Ustandaryzowany mechanizm wymiany informacji pomiędzy systemem Develogic a systemem finansowo-księgowym (API). Zwrotne pobieranie informacji na temat płatności z systemu finansowo-księgowego.

      Rozrachunki

      Wymiana informacji na temat faktur sprzedaży i faktur kosztowych, kosztów poza fakturowych, płatności, kaucji, obciążeń, not księgowych, refaktur, wpłat i zwolnień z rachunków powierniczych.

      Kontrahenci

      Wymiana informacji w zakresie danych kontrahentów, numerów kont bankowych. Weryfikacja białej listy i pobieranie danych z GUS.

      Moduł Prowadzenie budowy

      Moduł Prowadzenie Budowy wspiera zarządzanie budżetem budowy, prowadzenie budżetu projektu i realizację budżetów inwestycji. Umożliwia zarządzanie umowami z podwykonawcami, protokołami i harmonogramami.

      Zapewnia:
      Zarządzanie raportami inwestycji i projektów
      Śledzenie procesu inwestycji od podpisania umowy po rozliczenie
      Efektywne zarządzanie umowami i dokumentacją budowlaną.

      Panel decyzyjny

      Przegląd zbiorczych danych o prowadzonych budowach w postaci dashboardów i wskaźników KPI.

      Kontrakt budowlany

      Definiowanie podstawowych danych kontraktu (umowy z Inwestorem) na budżecie.

      Budżet kosztów

      Planowanie i prowadzenie budżetu budowy w ujęciu wartościowym i ilościowym. Struktura pozycji w układzie RMS/Pozycji budżetowej (produktu). Śledzenie realizacji budżetu według umów oraz faktur w czasie rzeczywistym.

      Umowy z podwykonawcami

      Rejestracja umowami z podwykonawcami. Kontrola stopnia ich realizacji według dokumentów kosztowych. Monitoring wpływu umów na pozycje budżetowe. Definiowanie kaucji gwarancyjnych i obciążeń.

      Protokoły przerobu

      Generowanie protokołów przerobu i protokołów końcowych dla podwykonawców. Kontrola otrzymanych protokołów (z umową oraz fakturą).

      Zamówienia

      Rejestrowanie zamówień na materiały potrzebne do realizacji budowy. Kontrola pozycji zamówień z otrzymanymi fakturami oraz budżetem kosztów.

      Rejestr kosztów

      Skanowanie i rejestracja otrzymanych faktur. Elektroniczny proces akceptacji faktur oraz ich kontrola z zamówieniami, umowami, protokołami i budżetem. Automatyczne przesłanie faktury do systemu finansowo-księgowego w powiązaniu z modułem „Integracja księgowa”.

      Kaucje i obciążenia

      Rejestr i obsługa kaucji gwarancyjnych i obciążeń wynikających z umów z podwykonawcami. Automatyzacja rozliczeń i elektroniczna obsługa procesu ich zwrotu.

      Harmonogram rzeczowo-finansowy

      Planowanie i prowadzenie planu przychodów. Śledzenie realizacji według wykonanych prac, generowanie protokołów dla inwestora, rejestracja faktur sprzedaży.

      Protokoły dla inwestora

      Wystawianie i zarządzanie protokołami częściowymi i końcowymi dla inwestora.

      Faktury sprzedaży

      Wystawianie faktur sprzedaży na podstawie zatwierdzonych protokołów prac. Przesyłanie faktur do systemu finansowo-księgowego w powiązaniu z modułem „Integracja księgowa”.

      Raporty

      Monitoring procesu prowadzenie kontraktu budowlanego i stopnia jego zaawansowania. Analiza rentowności całego kontraktu oraz jego poszczególnych elementów (linii budżetowych).

      webp image

      Zostaw swój adres mailowy, a my prześlemy Ci materiały dotyczące programu!

        Moduł Zakupy i logistyka

        Moduł Zakupy i Logistyka to narzędzie dla kierowników budowy lub działu zakupów i logistyki do zarządzania zakupami, zamówieniami i dostawcami. System pozwala analizować historię cen, porównywać oferty i optymalizować procesy biznesowe w obszarze zakupów.

        Zapotrzebowania

        Możliwość generowanie zapotrzebowania na podstawie budżetu kosztów. Elektroniczny obieg dokumentacji pomiędzy budową a biurem.

        Plan zakupów

        Plan zakupowy dla materiałów, sprzętu oraz usług podwykonawczych.

        Oferty i wybór dostawcy

        Wysyłanie zapytań ofertowych, rejestracja ofert oraz ich porównywanie za pomocą elektronicznych tabel.

        Umowy i zamówienia

        Generowanie zamówień na bazie wybranych pozycji w budżecie, planie zakupów lub zapotrzebowania. Wysyłanie dokumentów do dostawcy.

        Baza dostawców

        Baza dostawców w podziale na zdefiniowane segmenty (lokalizację, zakres robót, doświadczenie). Ocena dostawców oraz dostęp do historii współpracy.

        Katalog produktów

        Baza materiałów i produktów wraz z opisem, kodami i cenami producentów oraz dostawców. Historia zakupów oraz analiza poziomu cen w czasie.

        webp image

        Zostaw swój numer telefonu, a my niezwłocznie oddzwonimy!

        Moduł Zarządzanie serwisem

        Moduł Zarządzanie Serwisem umożliwia zarządzanie usterkami lokali, kontrolę kosztów napraw oraz raportowanie jakości wykonania prac. Obejmuje też zarządzanie raportami serwisu i fakturami powiązanymi z budżetem gwarancyjnym.

        Budżet serwisowy

        Tworzenie budżetu serwisowego na podstawie zatrzymanych kaucji gwarancyjnych oraz zaplanowanych rezerw. Bieżące porównywanie środków do dyspozycji z faktycznymi kosztami obsługi usterek.

        Ewidencja usterek

        Rejestracja i zarządzanie procesem naprawy usterek. Śledzenie statusów ich obsługi wraz z powiadomieniami. Kontrola terminów i historia komunikacji ze zgłaszającym usterkę.

        Zlecenia serwisowe

        Rejestracja i obsługa zleceń serwisowych w ramach własnych zasobów i generowanie zleceń roboczych. Obsługa zleceń dla podwykonawców zastępczych.

        Rozliczenia zleceń

        Generowanie not obciążeniowych na podwykonawców, rejestracja kosztów własnych zasobów, obsługa faktur materiałowych. Obciążanie kosztami pozycji budżetu serwisowego. Bieżąca kontrola i monitoring ich wpływu na budżet serwisowy.

        Raporty

        Analiza procesu obsługi usterek (ilości zgłoszeń, czasu ich trwania, usterek powracających itp.) Raporty dotyczące wadliwych materiałów oraz poziomu jakości prac podwykonawczych.