• Aplikacja przeznaczona dla działu kadr, HR oraz pracowników – umożliwia pracownikom dostęp do teczki pracownika oraz wszystkich dokumentów pracownika w dowolnym czasie.
• 1 GB pamięci na dane nieaktywnych pracowników – archiwizacja akt i przechowywanie dokumentów w bezpiecznej chmurze.
• Dostęp z każdego urządzenia i miejsca – elektroniczny system umożliwia pracownikom pracę zdalną oraz mobilną obsługę dokumentów.
• Integracja z programem Symfonia R2Płatnik oraz Symfonia ERP Kadry – pełny elektroniczny obieg dokumentów i integracja systemów Symfonii.
• Platforma zgodna z przepisami prawa – prowadzenie akt osobowych i elektronicznej dokumentacji kadrowej zgodnie z wymaganiami Kodeksu pracy.
• Skanowanie dokumentów z urządzeń mobilnych prosto do aplikacji e-Teczki.
• Dzielenie skanów dokumentów PDF z wieloma stronami na pojedyncze akty pracownicze.
• Szybkie powiadomienia, raporty i eksporty danych.
• Odczytywanie pól dokumentu m.in. z danymi personalnymi i ewidencją danych pracowników.
• Umożliwia składanie elektronicznych podpisów i podpisywanie dokumentów pracowniczych online.
• Możliwość dostępu do dokumentów na każdym etapie ich obiegu – zarządzanie dokumentami pozwala kontrolować procesy kadrowe od początku do archiwizacji.
• Symfonia e-Teczka automatycznie umieszcza dokumenty w odpowiednich folderach.
• Zmniejszenie kosztów drukowania i przechowywania akt osobowych.
• Bezpieczna elektroniczna e-Teczka w wersji chmurowej – bezpieczeństwo dokumentów elektronicznych i bezpieczeństwo danych pracowniczych na najwyższym poziomie.
• Minimalizacja ryzyka błędów ludzkich dzięki automatyzacji procesów.
• Proste dodawanie dokumentów i szybkie dodawanie dokumentów przez dedykowany skaner.

Symfonia HR to najbardziej kompleksowy i rozbudowany system HR na polskim rynku. To nowoczesny elektroniczny system zarządzania, dostępny z poziomu przeglądarki internetowej oraz urządzeń mobilnych z Android lub iOS. System umożliwia prowadzenie akt osobowych, zarządzanie dokumentacją kadrową, ewidencję danych pracowników i elektroniczny obieg dokumentów HR.
Z dostępnych 21 modułów możesz wybrać te, które najlepiej pasują do Twojej organizacji. Wszystkie dane kadrowe są przechowywane i archiwizowane z zachowaniem bezpieczeństwa dokumentów elektronicznych.
• Cele – ustal cele i śledź ich postęp w ciągu roku w ramach elektronicznej dokumentacji pracowniczej.
• Ocena 180°/360° – spojrzenie na umiejętności pracowników w ramach systemu zarządzania dokumentami HR.
• Oceny okresowe – prowadzenie elektronicznej dokumentacji i analiz efektywności.
• Rozmowy rozwojowe – automatyzacja procesów przypomnień i monitorowania zadań.
• Feedback – obsługa dokumentów dotyczących informacji zwrotnej, także w formie elektronicznych akt.


• Baza wiedzy – elektroniczne akty wspierające rozwój i przechowywanie dokumentacji szkoleniowej.
• Szkolenia – zarządzanie dokumentami umożliwia kontrolę kosztów i postępów.
• Szkolenia e-learning – prowadzenie elektronicznej dokumentacji wyników.
• Badania pracownicze – elektroniczny system umożliwia gromadzenie odpowiedzi i raportowanie.
• Urlopy – elektroniczna obsługa procesu wniosków urlopowych.
• Wnioski – system zarządzania dokumentami pozwala tworzyć ścieżki akceptacji.
• Nieobecności – ewidencja danych pracowników i dni wolnych.
• Zadania – przechowywanie dokumentów projektowych w systemie.
• Zespoły projektowe – obsługa dokumentów pracownika i ról w systemie.


• Rekrutacja – elektroniczny obieg dokumentów i opisów stanowisk. Zaprojektuj proces selekcji i rekrutacji, wykorzystując różnorodne funkcjonalności, takie jak tworzenie szablonów ogłoszeń, dostęp do opisów stanowisk pracy i więcej.
• Onboarding – prowadzenie elektronicznej dokumentacji wdrożeniowej. Skorzystaj z intuicyjnego kreatora i zautomatyzuj proces, a dzięki raportom bieżąco monitoruj postęp.
• Zatrudnienie – przechowywanie akt osobowych i powiadomień w systemie Symfonia ERP Kadry. Wykorzystuj moduł menedżerski, który zawiera listę pracowników, ich dane oraz szczegóły umów.
• Pracownicy – umożliwia szybki dostęp do danych kadrowych.
• Czat – elektroniczna obsługa komunikacji.
• Forum – przechowywanie dokumentów elektronicznych i dyskusji.
• Pomysły – elektroniczny system umożliwia zbieranie sugestii.


• Wall – nowoczesny system zarządzania informacją wewnętrzną.
• Kalendarz – przechowywanie dokumentów dotyczących terminów.
• Wydarzenia – elektroniczna dokumentacja i zaproszenia.
• Galeria – obsługa dokumentów multimedialnych.
• Urodziny – automatyczne powiadomienia w systemie.

Symfonia ERP e-Pracownik to system rozszerzający funkcje Kadr i Płac o portal pracowniczy. Umożliwia zarządzanie czasem pracy, elektroniczną obsługę procesu wniosków urlopowych, obsługę danych pracownika oraz integrację z Symfonia ERP Kadry i Płace.
System umożliwia pracownikom dostęp do dokumentów elektronicznych, pasków wynagrodzeń i informacji kadrowych z dowolnego urządzenia. Elektroniczny system umożliwia obsługę delegacji, harmonogramów, rejestracji czasu pracy i obsługuje aż 5 języków, w tym angielski, niemiecki oraz ukraiński.
Symfonia ERP e-Pracownik pozwala pracownikom na dostęp do istotnych informacji online, w dowolnym czasie i z dowolnego urządzenia. To znacznie odciąża dział kadrowo-płacowy! System zapewnia dwukierunkową synchronizację danych między bazą danych platformy Symfonia ERP e-Pracownik a bazą oprogramowania Symfonia ERP Kadry i Płace. Dodatkowo umożliwia pracę w trybie wielofirmowym, co jest wsparciem dla biur rachunkowych oraz spółek zależnych.

Dominika Krawczyk
Doradca Biznesowy