webp image

Zostaw Swój numer telefonu, zadzwonimy niezwłocznie!

Cześć!

Czy chcesz, żebyśmy oddzwonili do Ciebie za darmo w 60 sekund?

TAK
Zadzwoń teraz Zostaw numer Arrow right icon Icon used in buttons

Symfonia HR

Jeden system, w którym obsłużysz wszystkie procesy HR

Nowość w ofercie Symfonii! Poznaj Symfonia e-Teczka!

System Symfonia e-Teczka to nowoczesny elektroniczny system zarządzania dokumentacją pracowniczą, który umożliwia kompleksowe przechowywanie akt pracowników, archiwizację dokumentów kadrowych oraz prowadzenie elektronicznych akt osobowych zgodnie z przepisami prawa, w tym RODO. Aplikacja Symfonia e-Teczka pozwala na pełną obsługę dokumentów elektronicznych związanych z zatrudnieniem – od umów, przez zaświadczenia, po całą dokumentację kadrową.

Dzięki Symfonia e-Teczka firmy mogą znacząco zmniejszyć ilość papierowej dokumentacji, co ogranicza koszty drukowania i przechowywania dokumentacji pracowniczej, a jednocześnie wspiera ochronę środowiska. Symfonia e-Teczka działa w chmurze, umożliwia szybki dostęp z każdego urządzenia, a jej intuicyjny interfejs i zaawansowane funkcje filtrowania sprawiają, że zarządzanie dokumentami elektronicznymi i procesami kadrowymi staje się efektywne, bezpieczne i przejrzyste.

Funkcjonalności aplikacji Symfonia e-Teczka:

• Aplikacja przeznaczona dla działu kadr, HR oraz pracowników – umożliwia pracownikom dostęp do teczki pracownika oraz wszystkich dokumentów pracownika w dowolnym czasie.
• 1 GB pamięci na dane nieaktywnych pracowników – archiwizacja akt i przechowywanie dokumentów w bezpiecznej chmurze.
• Dostęp z każdego urządzenia i miejsca – elektroniczny system umożliwia pracownikom pracę zdalną oraz mobilną obsługę dokumentów.
• Integracja z programem Symfonia R2Płatnik oraz Symfonia ERP Kadry – pełny elektroniczny obieg dokumentów i integracja systemów Symfonii.
• Platforma zgodna z przepisami prawa – prowadzenie akt osobowych i elektronicznej dokumentacji kadrowej zgodnie z wymaganiami Kodeksu pracy.
• Skanowanie dokumentów z urządzeń mobilnych prosto do aplikacji e-Teczki.
• Dzielenie skanów dokumentów PDF z wieloma stronami na pojedyncze akty pracownicze.
• Szybkie powiadomienia, raporty i eksporty danych.

• Odczytywanie pól dokumentu m.in. z danymi personalnymi i ewidencją danych pracowników.
• Umożliwia składanie elektronicznych podpisów i podpisywanie dokumentów pracowniczych online.
• Możliwość dostępu do dokumentów na każdym etapie ich obiegu – zarządzanie dokumentami pozwala kontrolować procesy kadrowe od początku do archiwizacji.
• Symfonia e-Teczka automatycznie umieszcza dokumenty w odpowiednich folderach.
• Zmniejszenie kosztów drukowania i przechowywania akt osobowych.
• Bezpieczna elektroniczna e-Teczka w wersji chmurowej – bezpieczeństwo dokumentów elektronicznych i bezpieczeństwo danych pracowniczych na najwyższym poziomie.
• Minimalizacja ryzyka błędów ludzkich dzięki automatyzacji procesów.
• Proste dodawanie dokumentów i szybkie dodawanie dokumentów przez dedykowany skaner.

webp image

Chcesz zobaczyć jak działa Symfonia e-Teczka? Zostaw numer, a prześlemy link do nagrania!

Symfonia HR

Symfonia HR to najbardziej kompleksowy i rozbudowany system HR na polskim rynku. To nowoczesny elektroniczny system zarządzania, dostępny z poziomu przeglądarki internetowej oraz urządzeń mobilnych z Android lub iOS. System umożliwia prowadzenie akt osobowych, zarządzanie dokumentacją kadrową, ewidencję danych pracowników i elektroniczny obieg dokumentów HR.

Z dostępnych 21 modułów możesz wybrać te, które najlepiej pasują do Twojej organizacji. Wszystkie dane kadrowe są przechowywane i archiwizowane z zachowaniem bezpieczeństwa dokumentów elektronicznych.

Funkcje Symfonii HR:

• Elastyczność i skalowalność – system umożliwia pracownikom dostęp i dostosowanie modułów do specyfiki firmy.
• Dostęp z dowolnego miejsca i urządzenia – przechowywanie akt osobowych w chmurze.
• Automatyczne aktualizacje i utrzymanie systemu.
• Bezpieczeństwo danych pracowniczych i dokumentów elektronicznych.
• Łatwe wdrożenie i prosta obsługa.
• Oszczędność czasu i kosztów w procesach kadrowych.

webp image

Poszukujesz oprogramowania, które usprawni obsługę miękkiego HR? Zostaw numer telefonu - niezwłocznie oddzwonimy!

Oceny i osiągnięcia

• Cele – ustal cele i śledź ich postęp w ciągu roku w ramach elektronicznej dokumentacji pracowniczej.
• Ocena 180°/360° – spojrzenie na umiejętności pracowników w ramach systemu zarządzania dokumentami HR.
• Oceny okresowe – prowadzenie elektronicznej dokumentacji i analiz efektywności.
• Rozmowy rozwojowe – automatyzacja procesów przypomnień i monitorowania zadań.
• Feedback – obsługa dokumentów dotyczących informacji zwrotnej, także w formie elektronicznych akt.

Rozwój kompetencji

• Baza wiedzy – elektroniczne akty wspierające rozwój i przechowywanie dokumentacji szkoleniowej.
• Szkolenia – zarządzanie dokumentami umożliwia kontrolę kosztów i postępów.
• Szkolenia e-learning – prowadzenie elektronicznej dokumentacji wyników.
• Badania pracownicze – elektroniczny system umożliwia gromadzenie odpowiedzi i raportowanie.

 

Zarządzanie zespołami

• Urlopy – elektroniczna obsługa procesu wniosków urlopowych.
• Wnioski – system zarządzania dokumentami pozwala tworzyć ścieżki akceptacji.
• Nieobecności – ewidencja danych pracowników i dni wolnych.
• Zadania – przechowywanie dokumentów projektowych w systemie.
• Zespoły projektowe – obsługa dokumentów pracownika i ról w systemie.

 

 

webp image

Wpisz adres mailowy, a my prześlemy Ci prezentację o programie!

    Zatrudnienie

    • Rekrutacja – elektroniczny obieg dokumentów i opisów stanowisk. Zaprojektuj proces selekcji i rekrutacji, wykorzystując różnorodne funkcjonalności, takie jak tworzenie szablonów ogłoszeń, dostęp do opisów stanowisk pracy i więcej.
    • Onboarding – prowadzenie elektronicznej dokumentacji wdrożeniowej. Skorzystaj z intuicyjnego kreatora i zautomatyzuj proces, a dzięki raportom bieżąco monitoruj postęp.
    • Zatrudnienie – przechowywanie akt osobowych i powiadomień w systemie Symfonia ERP Kadry. Wykorzystuj moduł menedżerski, który zawiera listę pracowników, ich dane oraz szczegóły umów.

    Współpraca

    • Pracownicy – umożliwia szybki dostęp do danych kadrowych.
    • Czat – elektroniczna obsługa komunikacji.
    • Forum – przechowywanie dokumentów elektronicznych i dyskusji.
    • Pomysły – elektroniczny system umożliwia zbieranie sugestii.

     

    Komunikacja

    • Wall – nowoczesny system zarządzania informacją wewnętrzną.
    • Kalendarz – przechowywanie dokumentów dotyczących terminów.
    • Wydarzenia – elektroniczna dokumentacja i zaproszenia.
    • Galeria – obsługa dokumentów multimedialnych.
    • Urodziny – automatyczne powiadomienia w systemie.

     

    Lubimy dzielić się wiedzą - na naszym kanale YouTube znajdziesz poradniki do Symfonii

    Zobacz nasze materiały w serwisie YouTube
    webp image

    Potrzebujesz sprawnej obsługi pracowników? Mamy dla Ciebie rozwiązanie!

    Symfonia e-Pracownik

    Symfonia ERP e-Pracownik to system rozszerzający funkcje Kadr i Płac o portal pracowniczy. Umożliwia zarządzanie czasem pracy, elektroniczną obsługę procesu wniosków urlopowych, obsługę danych pracownika oraz integrację z Symfonia ERP Kadry i Płace.

    System umożliwia pracownikom dostęp do dokumentów elektronicznych, pasków wynagrodzeń i informacji kadrowych z dowolnego urządzenia. Elektroniczny system umożliwia obsługę delegacji, harmonogramów, rejestracji czasu pracy i obsługuje aż 5 języków, w tym angielski, niemiecki oraz ukraiński.

    Co usprawni platforma e-Pracownik w Twojej firmie?

    Elektroniczna obsługa wniosków urlopowych
    Portal e-Pracownik umożliwia efektywne zarządzanie wnioskami dotyczącymi urlopów i nieobecności, spraw kadrowych oraz różnych procesów firmowych. Jego pełna elastyczność pozwala na dostosowanie do specyficznych potrzeb firmy.
    Zarządzanie czasem pracy
    Elektroniczna rejestracja czasu pracy usprawnia tworzenie list obecności oraz zarządzanie kalendarzem pracowniczym. Portal integruje się również z zewnętrznymi systemami RCP. e-Pracownik wspomaga także tworzenie harmonogramów, zgodnych z aktualnymi przepisami.
    Dostęp do informacji kadrowych i płacowych
    Pracownik ma stały dostęp do informacji dotyczących złożonych wniosków, stanu urlopów, umów o pracę oraz aktualności dotyczących szkoleń i badań. Pracownicy mają ciągły dostęp do pasków wynagrodzeń czy deklaracji PIT bezpośrednio w systemie.
    webp image

    Zostaw adres mailowy, a prześlemy propozycje terminów spotkania!

      Funkcjonalności programu:

      Pulpit pracowniczy
      Realizacja procesów przez pracowników i kierowników w formie samoobsługi za pośrednictwem przeglądarki internetowej z możliwością integracji i wymiany danych z Symfonia Kadry i Płace.
      Wnioski
      Pracownicy mogą sprawdzać ilość przysługujących dni urlopowych i zgłaszać nieobecności za pomocą elektronicznego obiegu wniosków, zgodnie z dostępnością salda.
      Kalendarz
      Podgląd wniosków urlopowych, zaplanowanych harmonogramów pracy, czy rejestracja czasu pracy dla wybranych grup pracowników oraz działów.
      Rejestracja Czasu Pracy
      System umożliwia pracownikom rejestrowanie godzin rozpoczęcia i zakończenia pracy. Kierownik ma dostęp do elektronicznej listy obecności swojego zespołu.
      Harmonogramowanie
      Zarządzanie dniami wolnymi i roboczymi oraz ustalanie godzin rozpoczęcia i zakończenia pracy. Harmonogramowanie może dotyczyć zwykłego, zadaniowego i równoważnego czasu pracy.
      Delegacje
      Akceptacja i rozliczanie delegacji – system umożliwia pracownikom wykonującym pracę w terenie na elektroniczną obsługę procesu delegacji, w tym akceptację i rozliczenie delegacji krajowych.

      Symfonia ERP e-Pracownik pozwala pracownikom na dostęp do istotnych informacji online, w dowolnym czasie i z dowolnego urządzenia. To znacznie odciąża dział kadrowo-płacowy! System zapewnia dwukierunkową synchronizację danych między bazą danych platformy Symfonia ERP e-Pracownik a bazą oprogramowania Symfonia ERP Kadry i Płace. Dodatkowo umożliwia pracę w trybie wielofirmowym, co jest wsparciem dla biur rachunkowych oraz spółek zależnych.

      Doświadczony software house

      Działamy w zakresie

      Długotrwałe relacje biznesowe pozwoliły nam zrozumieć potrzeby i wypracować rozwiązania.

      Dominika Krawczyk

      Doradca Biznesowy

      Porozmawiajmy