webp image

Zostaw Swój numer telefonu, zadzwonimy niezwłocznie!

Cześć!

Czy chcesz, żebyśmy oddzwonili do Ciebie za darmo w 60 sekund?

TAK
Zadzwoń teraz Zostaw numer Arrow right icon Icon used in buttons

Symfonia Finanse i Księgowość - Rozszerzenia

Symfonia e-Audytor

Wygoda w analizie danych JPK

Symfonia e-Audytor cechuje się łatwą i szybką w użytkowaniu aplikacją online do zautomatyzowanej analizy plików JPK. Posiada możliwość odczytywania plików JPK, nawet gdy pochodzą z innego programu oraz możliwość raportowania statusów Twoich Kontrahentów w dniu wystawiania faktury lub ich bieżący status w bazie podatników VAT i VIES. Narzędzie potrafi zweryfikować poprawność pomiędzy deklaracją a pozostałymi plikami JPK oraz wykazać błędy. Również sprawdzi poprawność e-sprawozdania finansowego.

Symfonia e-Audytor pozwala na wizualizację danych zapisach w formacie .xml również zawarte w tym w deklaracji JPK_V7 grupy towarowe, typy dokumentów takich jak dokumenty zbiorcze i faktura do paragonu oraz procedury specjalne czyli podzielona płatność lub podmioty powiązane.

Automatyczna analiza danych

Symfonia e-Audytor pozwala na automatyczną analizę danych za pomocą dedykowanych algorytmów sprawdzających oraz wykrywanie błędów na różnych poziomach. Poziom Techniczny czyli zgodność techniczna plików z wymogami Ministerstwa Finansów. Narzędzie pozwoli Ci zweryfikować czy pliki JPK zawierają wszystkie wymagane dane i czy są w odpowiednich formatach. Poziom Merytoryczny czyli zgodność z przepisami prawa i poprawnością informacji raportowanych wewnątrz pliku JPK oraz ich zgodność i spójność pomiędzy pozostałymi plikami JPK. E-Audytor posiada możliwość wykrywania niezgodności w analizowanych plikach JPK i znajdujących się w nich dokumentach, dzięki czemu otrzymasz informację o błędach, które zostały wykryte. Zostanie określony rodzaj i skala istotności oraz miejsce, w którym występują z informacją na czym błąd polega.

Symfonia Obieg Dokumentów

Symfonia Obieg Dokumentów – czyli jak efektywnie zarządzać swoim przedsiębiorstwem

Symfonia Obieg Dokumentów to platforma chmurowa, która łączy system ECRM z systemem pracy grupowej i elementami ERP. Dzięki narzędziu w łatwy sposób obsłużysz obieg dokumentów w swoim przedsiębiorstwie oraz uporządkujesz je dzięki elektronicznym segregatorom, obsłużysz również delegacje, tworzenie i ewidencje umów oraz wiele innych procesów.

Cyfrowe biuro

Symfonia Obieg Dokumentów umożliwia Tobie oraz Twoim pracownikom komunikację w cyfrowej przestrzeni. Daje możliwość wykonywania codziennych obowiązków bez względu na miejsce wykonywania pracy, wystarczy dostęp do Internetu. Intuicyjny interface pozwala szybko zrozumieć funkcjonowanie platformy dzięki czemu możesz wygodnie rozpocząć pracę. Funkcja OCR umożliwia w wygodny sposób wprowadzić do obiegu dane z faktur papierowych i elektronicznych.

Integracja z oprogramowaniem Symfonia

Symfonia Obieg Dokumentów dzięki zdefiniowanemu szablonowi księgowań, możliwości tworzenia własnych procedur księgowań oraz użyciu dodatkowych słowników do dekretacji dokumentów kosztowych, pozwala łatwo przenieść dane do systemu Symfonia Finanse i Księgowość.

Symfonia Smart BI

 

Wygodna analiza danych biznesowych

Narzędzie umożliwia tworzenie zaawansowanych raportów dopasowanych do rodzaju Twojej działalności. Z łatwością dostosujesz je do aktualnych wymagań. Smart BI daje możliwość analizować dane pochodzące z bazy danych programu, z którego korzystasz, jak i z zewnętrznych źródeł danych np. z bazy SQL czy plików Excel.

Bieżące informacje biznesowe

Zyskujesz dostęp do aktualnych danych biznesowych, które są aktualizowane na podstawie wprowadzonych do analizowanych baz danych operacji. Daje to na gwarancję aktualności informacji na moment tworzenia raportu.

Wygoda w obsłudze

Przystępny interfejs pozwala korzystać w wygodny i intuicyjny sposób korzystać z aplikacji. Możesz użytkować aplikację w codziennej pracy bez konieczności przechodzenia dodatkowych szkoleń, wystarczy umiejętność pracy na arkuszu kalkulacyjnym.

Narzędzie biznesowe ułatwiające pracę

Aplikacja dostosuje się do Twoich potrzeb, umiejętności oraz wymagań analitycznych. Daje możliwość budowania własnych raportów (możesz dostosować obecne zestawienia do własnych potrzeb) oraz możliwość wykonywania raportów na podstawie dowolnych zakresów czasowych.

webp image

Dlaczego warto zostać partnerem ZoriusPRO?

Symfonia Business Intelligence

Narzędzie Business Intelligence, to idealne rozwiązanie, które daje nam precyzyjną informację zarządczą. Obrazuje poprzez budowane raporty kondycję biznesową przedsiębiorstwa, wskazuje też szanse i zagrożenia rynkowe. W budowaniu raportów, analityka czy kadrę zarządczą ogranicza jedynie wyobraźnia.

 

W standardzie wbudowanych jest ponad 130 raportów z których od razu można korzystać, a zbudowanie kolejnych wymaga znajomości Excela ale jest intuicyjne i nieskomplikowane. W przypadku zaawansowanych potrzeb, zawsze pomogą #EksperciSymfonia ZriusPro. Symfonia BI wspiera między innymi monitorowanie realizacji planów sprzedażowych, obrotów na poszczególnym asortymencie, rejonie sprzedaży i w wielu innych obszarach biznesu. Za pomocą rozwiązania można kontrolować realizację budżetu na wielu poziomach. Do uzyskania rzetelnej informacji i realizacji raportów niezbędne jest wymiarowanie wprowadzanych danych np. faktur kosztowych, sprzedażowych, kontrahentów, towarów itp.

Symfonia Między Firmami

Obieg faktur w chmurze

Serwis internetowy umożliwiający użytkownikom szybką i bezpieczną wymianę dokumentów elektronicznych. Szeroka funkcjonalność zapewnia wystawianie faktur firmom, osobom fizycznym oraz nadawanie uprawnień użytkownikom. Etykietowanie dokumentów pozwala w prosty sposób je wyszukać. Symfonia Między Firmami umożliwia również personalizację powiadomień oraz tworzenie archiwum.

Krajowy System e-Faktur (KSeF)

Uniwersalna platforma służąca do wymiany faktur VAT pomiędzy firmami w formie ustrukturyzowanej – jednolitej dla każdego podatnika. Poprzez Symfonia KSeF wykonasz cały proces związany z obiegiem faktury: wstawisz, prześlesz i odbierzesz dokument. System posiada również możliwość archiwizacji.

Nie ma znaczenia oprogramowanie, z którego korzystasz, ponieważ Symfonia KSeF, narzędzia mogą używać zarówno użytkownicy programów Symfonia jak również innych programów, takich jak SAP, IFS, czy TETA.

WebAPI

Narzędzie WebAPI to usługa internetowa, poprzez którą możemy udostępniać poszczególne funkcje programów Symfonia ERP Handel lub Symfonia ERP Finanse i Księgowość i zapewnić wymianę informacji z oprogramowaniem branżowym i różnymi rozwiązaniami zewnętrznymi np. RiskRadar(link)

Szkolenia

ZoriusPro realizuje szkolenia dla użytkowników programów Symfonia od 18 lat. Ekspercka wiedza naszych konsultantów z zakresu zmian prawnych, podatkowych, finansowych jak również prawa pracy, zapewnia wysoką jakość realizowanych szkoleń.

Podczas warsztatów uczymy użytkowników wydajnej i efektywnej pracy na programach Symfonia, zwracając uwagę na wykorzystanie wszystkich funkcjonalności, w tym nowo wydanych w wersjach programów.

Naszą misją jest niesienie kaganka oświaty, dlatego cyklicznie organizujemy szkolenia, warsztaty, webinary i konferencje, na których szkolimy użytkowników w zakresie wykorzystania zmian funkcjonalnych w programach Symfonia.