Kilkadziesiąt tysięcy polskich przedsiębiorstw z sektora MŚP korzysta na co dzień z systemów informatycznych Symfonii. Wspieramy prowadzenie biznesu bez papieru, zgodnie z prawem, w chmurze i stacjonarnie – wszędzie tam, gdzie tego potrzebujesz.
Z nami zautomatyzujesz swoje finanse i księgowość, kadry, płace i HR, zarządzanie sprzedażą tradycyjną i w kanale e-commerce, prowadzenie magazynu, zarządzanie produkcją, elektroniczny obieg dokumentów, analizę danych.
Pomożemy Ci we wdrożeniu, utrzymaniu systemów, przeszkolimy.
i w pełni dostosować do potrzeb swojej organizacji
Cele – wyznacz cele i monitoruj poziom ich realizacji w ciągu roku, niezależnie od projektu ogólnych ocen okresowych
Ocena 180°/360° – popatrz na pracę i kompetencje Twoich pracowników z perspektywy innych, zatrudnionych w organizacji osób
Oceny okresowe – projektuj i realizuj systemy ocen, monitoruj ich rozwój, miej wpływ na efektywność pracy i wskazuj kierunki dalszego rozwoju
Rozmowy rozwojowe – monitoruj osiągnięcia swoich pracowników, niech system przypomina im o zdefiniowanych zadaniach
Feedback – projektuj procesy cyklicznej informacji zwrotnej (ilościowej i jakościowej), w tym pochwały w postaci kudosów
Baza wiedzy – wspieraj podnoszenie kwalifikacji i ułatwiaj dostęp pracownikom do niezbędnych materiałów: bazy pojęć, dokumentów czy artykułów
Szkolenia – zaplanuj i przeprowadź szkolenia oraz ich ewaluację, monitoruj rozwój pracowników oraz optymalizuj wydatki na cele szkoleniowe
Szkolenia SCORM/e-learning – wspieraj rozwój pracowników, dając im możliwość realizowania szkoleń on-line m.in. w standardzie scorm oraz mierz ich efektywność
Badania pracowników – zaprojektuj dowolną treść ankiety i przeprowadź badania, w całej organizacji, wybranych działach lub zespołach
Pracownicy – ułatwiaj pracownikom poruszanie się po organizacji, dzięki wyszukiwarce pracowników czy możliwości nadawania statusu.
Czat – zyskaj możliwość szybkiej i bezpośredniej komunikacji pomiędzy pracownikami organizacji lub w grupie.
Forum – komunikuj się z pracownikami, zarządzaj ilością tematów, wątków oraz przyznawaj pracownikom dostęp do poszczególnych konwersacji.
Pomysły (tzw. Idea Box) – buduj świadomość biznesową pracowników, zachęcaj do dzielenia się pomysłami i rozwiązaniami, korzystaj z funkcji głosowania, „polubień” czy komentowania nowych pomysłów.
Wall – stwórz nowoczesną formę komunikacji, podobną do portali społecznościowych, zakładaj grupy, dodawaj indywidualne treści, komentuj i zostawiaj „polubienia”
Kalendarz – korzystaj z graficznej prezentacji urlopów współpracowników, terminów szkoleń, projektów czy rekrutacji
Wydarzenia / ogłoszenia – planuj różne wydarzenia, zapraszaj uczestników i zarządzaj organizacją dowolnych eventów związanych z firmą
Galeria – twórz katalogi zdjęć firmowych czy fotorelacje z wyjazdów integracyjnych
Urodziny – otrzymuj przypomnienia o urodzinach pracownika lub innych ważnych okazjach, dodanych do systemu
Urlopy – zyskaj informacje na temat wniosków urlopowych w firmie, planuj zastępstwa, informuj o przysługujących limitach. Przyspiesz proces składania wniosków dzięki aplikacji mobilnej
Wnioski – usprawnij przepływ informacji oraz ich rejestrację z możliwością projektowania ścieżki akceptacji wniosków, korzystaj z gotowych szablonów i kreatorów
Nieobecności – sprawdź dostępność bezpośrednich podwładnych. Zyskaj wiedzę o pobranych dniach urlopowych oraz wszystkich innych zdarzeniach, które mają wpływ na czas pracy
Zadania – wysyłaj zadania do swoich pracowników oraz monitoruj ich statusy i czas realizacji
Zespoły projektowe – buduj zespoły projektowe, zbieraj informacje o ich członkach, przypisuj im role oraz kompetencje, proponuj dedykowane szkolenia oraz prowadź dokumentację projektową
Rekrutacja – projektuj proces selekcji i rekrutacji przy wykorzystaniu funkcjonalności, takich jak: tworzenie szablonów ogłoszeń, dostęp do opisu stanowisk pracy, monitorowanie etapów rekrutacji przez osoby z zespołu rekrutującego i in.
Onboarding – projektuj dla nowych pracowników optymalną ścieżkę wdrożeniową, umożliwiając im efektywne wykonywanie obowiązków i poznanie kultury organizacyjnej. Skorzystaj z prostego kreatora i automatyzuj ścieżki, a dzięki raportom, monitoruj bieżący stan procesu
Zatrudnienie – korzystaj z modułu menedżerskiego, zawierającego listę pracowników, ich dane i szczegóły umów, wyposażonego w alerty i monity dotyczące np. terminów umów