webp image

Zostaw Swój numer telefonu, zadzwonimy niezwłocznie!

Cześć!

Czy chcesz, żebyśmy oddzwonili do Ciebie za darmo w 60 sekund?

TAK
Zadzwoń teraz Zostaw numer Arrow right icon Icon used in buttons

Przygotujemy Twoją firmę na KSeF!

Pokażemy Ci jak wprowadzenie elektronicznego obiegu dokumentów usprawni obsługę faktur elektronicznych.

Zapisz się

Kiedy?

03 grudnia 2025
godz: 12:00 – 14:00

Dla kogo?

Przedsiębiorstwa

Gdzie?

webinar online

Organizatorzy

ZoriusPRO logotyp

Agenda

12:00 - 10:05

Wstęp

  • Powitanie uczestników

  • Krótkie wprowadzenie do tematyki Krajowego Systemu e-Faktur (KSeF)

12:05 - 12:50

KSeF w przedsiębiorstwie
Agnieszka Łukasik Vinci & Vinci 

Kto będzie objęty obowiązkiem korzystania z KSeF? Dla kogo dobrowolnie?

Transakcje i podmioty poza KSeF

Faktura ustrukturyzowana – kluczowe informacje

Nadawanie uprawnień

Płatności a KSeF

Różnice między fakturami offline a tymi z KSeF – ich forma, sposób i termin wystawienia.

Kody QR i certyfikaty

Od czego zacząć przygotowania do wdrożenia KSeF

12:50 - 13:10

Scenariusze obsługi KSeF i praktyczne wskazówki dotyczące wysyłki faktur ustrukturyzowanych
Mateusz Grygierzec ZoriusPro

13:10 - 13:40

Import faktur z KSeF
Rafał Biela ZoriusPro 

Scenariusze wykorzystania elektronicznego obiegu dokumentów pod kątem odbioru faktur kosztowych oraz procesy akceptacji.

13:40 - 14:00

Pieczęć cyfrowa, podpis kwalifikowany
Łukasz Rudy Dyrektor Regionalnego Centrum Sprzedaży w KIR S.A. 

Dlaczego warto wziąć udział w webinarze?

  • Zdobędziesz praktyczną wiedzę o KSeF – dowiesz się, jak krok po kroku przygotować firmę lub biuro rachunkowe do nowych obowiązków.

  • Otrzymasz gotową listę kontrolną – pomożemy Ci zidentyfikować wszystkie niezbędne działania, które trzeba podjąć przed uruchomieniem KSeF.

  • Poznasz dwie perspektywy – pokażemy, jak wygląda wdrożenie KSeF zarówno z punktu widzenia biura rachunkowego, jak i jego klienta.

  • Zobaczysz konkretne scenariusze działania – przedstawimy, jak można obsługiwać faktury elektroniczne z wykorzystaniem elektronicznego obiegu dokumentów.

  • Dowiesz się, jak działa Symfonia KSeF w praktyce – zaprezentujemy funkcje systemu, które usprawnią pracę z fakturami ustrukturyzowanymi.

  • Masz szansę zadać pytania ekspertom – odpowiemy na najczęściej pojawiające się wątpliwości związane z KSeF.

  • Przygotujesz się do zmian z wyprzedzeniem – unikniesz stresu i błędów dzięki wcześniejszemu planowaniu i sprawdzonym rozwiązaniom.

 

Dowiedz się więcej

Zalety wdrożenia elektronicznego obiegu dokumentów

  • Automatyzacja procesów – Zmniejszenie liczby ręcznych operacji i przyspieszenie obiegu faktur oraz innych dokumentów.

  • Oszczędność czasu – Szybsze zatwierdzanie, przesyłanie i księgowanie dokumentów – bez potrzeby drukowania czy ręcznego podpisywania.

  • Większe bezpieczeństwo danych – Dokumenty są przechowywane w bezpiecznym środowisku cyfrowym, z kontrolą dostępu i historią zmian.

  • Lepsza zgodność z przepisami – Łatwiejsze spełnienie wymagań KSeF i innych regulacji dzięki uporządkowanej dokumentacji elektronicznej.

  • Transparentność i kontrola – Możliwość śledzenia statusu każdego dokumentu w czasie rzeczywistym – od momentu wpłynięcia do archiwizacji.

  • Integracja z systemami księgowymi i ERP – Płynne połączenie z programami do księgowości (np. Symfonia), co skraca czas pracy i minimalizuje błędy.

  • Lepsza organizacja i dostępność dokumentów – Szybki dostęp do dokumentów z dowolnego miejsca i urządzenia – bez konieczności przeszukiwania segregatorów.

Dowiedz się więcej

Prelegenci

Agnieszka Łukasik 

MBA, Managing Partner Finance & Accounting Vinci&Vinci

Wieloletnie doświadczenie w obszarach księgowości i finansów w firmach produkcyjnych i usługowych. Pełnione funkcje: główny księgowy, dyrektor finansowy, dyrektor zarządzający. Odpowiedzialna za procesy transformacji, restrukturyzacji a także wdrożenia systemów ERP i optymalizację procesów biznesowych w przedsiębiorstwach, w tym budowę procesów księgowych i finansowych w strukturach klienta (interim).

Rafał Biela

Konsultant i Architekt Rozwiązań Biznesowych ZoriusPro

Doświadczony ekspert z wieloletnią praktyką w dziedzinie Środków Trwałych, Finansów i Księgowości oraz Obiegu Dokumentów.
Od wielu lat wspiera przedsiębiorstwa w efektywnym zarządzaniu obszarami finansów, księgowości, ewidencji środków trwałych oraz obiegu dokumentów.

W swojej pracy łączy dogłębną znajomość procesów biznesowych z praktycznym podejściem do technologii informatycznych. Dzięki temu skutecznie przekłada potrzeby organizacji na konkretne rozwiązania systemowe, które usprawniają codzienną pracę i zwiększają efektywność operacyjną firm.

Mateusz Grygierzec

Specjalista ds. wdrożeń obszarów Symfonia Handel, Mobilny Magazyn i Mobilny Handel

Doświadczony ekspert z wieloletnią praktyką wdrożeń modułów Symfonia Handel i wszystkich rozwiązań peryferyjnych takich jak Mobilny Magazyn, Mobilny Handel.

W swojej pracy skupia się na efektywnym wdrażaniu i optymalizacji procesów sprzedaży, magazynowania i dystrybucji, dostosowując systemy do indywidualnych potrzeb klientów.

Dzięki szerokiej wiedzy na temat funkcjonalności modułów Symfonia Handel Mateusz potrafi skutecznie wspierać firmy w integracji oprogramowania z codziennymi procesami operacyjnymi, minimalizując ryzyko błędów i maksymalizując efektywność pracy. Jego doświadczenie obejmuje zarówno analizy przedwdrożeniowe, konfigurację systemu, szkolenia użytkowników, jak i bieżące wsparcie posprzedażowe.

Łukasz Rudy

Dyrektor Regionalnego Centrum Sprzedaży w KIR S.A.

Od wielu lat wspiera organizacje w przechodzeniu przez proces cyfrowej transformacji, w tym wdrażaniu rozwiązań z zakresu e-podpisu, pieczęci elektronicznych, eIDAS, trwałego nośnika czy integracji systemów.

Posiada szerokie doświadczenie w bankowości oraz zarządzaniu rozproszoną siecią sprzedaży, dzięki czemu potrafi łączyć strategiczne spojrzenie z praktycznym podejściem do wdrożeń.

Wierzy, że skuteczna cyfryzacja zaczyna się od dialogu i dopasowanych rozwiązań, które realnie wspierają cele biznesowe firm.

 

Zapisz się!

O ZoriusPro

Od 1994 roku dostarczamy i wdrażamy oprogramowanie dla firm oraz specjalizujemy się w integracji systemów informatycznych. Zajmujemy się usługami w zakresie implementacji rozwiązań indywidualnych, integracji z programami branżowymi, szkoleniami oraz wsparciem technicznym i merytorycznym. Oferowane produkty wspierają przedsiębiorców i ich podmioty w realizowaniu procesów biznesowych (w obszarach: finansowo-księgowym, kadrowo-płacowym, handlowym, magazynowym oraz zarządzania produkcją).

Naszą pasją są nowoczesne technologie, a misją jest cyfryzacja przedsiębiorstw i wdrażanie rozwiązań, które usprawniają ich funkcjonowanie, pozwalają oszczędzić czas i uwalniają pracowników od zadań, których dziś nie trzeba już wykonywać ręcznie. Dzięki temu ich siły można przekierować w miejsca, gdzie jest większe zapotrzebowanie na osobisty nadzór.