Zarządzanie Ryzykiem i wczesne ostrzeganie
Prewencja, jaką umożliwia pakiet usług RiskRadar sprawia, że zarządzanie ryzykiem na portfelu klientów jest proste i skuteczne. Narzędzie wspiera zarządzanie sprzedażą, pozwala na podejmowanie szybkich i bezpiecznych decyzji w obszarach wiarygodności płatniczej kontrahentów, opóźnień w płatnościach lub ich braku oraz w przypadku wystąpienia ryzyka zachwiania płynności finansowej.
Mocne strony RiskRadar
Serwis dostarcza Klientom aktualne i kompleksowe dane, które w obrazowy sposób przedstawiają portfel kontrahenta i wskazują, z jakimi firmami warto podjąć współpracę, które z nich wymagają zmian warunków współpracy (zasady płatności), a z którymi należy ją ograniczyć.
RiskRadar od Kaczmarski Group
Działania prewencyjne wpływają pozytywnie na zwiększenie przychodów, zysków i ograniczenie strat, ponieważ liczba nietrafionych decyzji maleje.
Dzięki temu przykładowo; dział handlowy koncentruje się na działaniach z najbardziej rzetelnymi i sprawdzonymi partnerami biznesowymi, dział finansowy ustala warunki handlowe w oparciu o aktualne dane.
Użytkownicy RiskRadar za pomocą jednego kliknięcia (dostępność one-click) uzyskuje wgląd do kluczowych informacji, które pomogą mu podjąć jednoznaczne decyzje w zakresie współpracy z poszczególnymi kontrahentami. Co ważne, wszystkie wyniki znajdują się w jednym miejscu, co ułatwia dostęp do nich wielu osobom i zwalnia je z konieczności ręcznego, żmudnego i obarczonego błędem pozyskiwania raportów.
Automatyzacja procesów i ujednolicanie danych przekłada się więc na większą efektywność pracowników. Serwis sam dba o weryfikację aktualizację raportów – proces badania portfela współpracującego podmiotu odbywa się w sposób ciągły i automatyczny. RiskRadar na bieżąco monitoruje wszelkie zdarzenia i zmiany jego statusu. Działa więc jak radar, informując o wszelkich problemach w regulowaniu zobowiązań przez kontrahenta.
RiskRadar wpisuje się w codzienne, naturalne środowisko pracy przedsiębiorców, ponieważ integruje się z oprogramowaniem do kompleksowego zarządzania przedsiębiorstwem (ERP). Nowoczesna aplikacja webowa działająca w technologii chmurowej jest w stanie pobrać dane o partnerach biznesowych z dowolnego systemu, w jakim pracuje dany klient.
W kolejnym etapie narzędzie bada wiarygodność kontrahenta w oparciu o dane z KRD BIG S.A oraz o analizę wiarygodności płatniczej, tzw. scoring, by finalnie ocenić obecną rzetelność finansową kontrahenta. Umożliwia również bezpośredni dostęp do unikalnych raportów, które Kaczmarski Group tworzy w oparciu o wiele źródeł informacji.
Koszt
Koszty korzystania z aplikacji RiskRadar są niezależne od liczby użytkowników serwisu.
Oznacza to, że każdy handlowiec, zaopatrzeniowiec, księgowy, dyrektor sprzedaży oraz dyrektor
finansowy może sprawdzić kontrahentów w ramach abonamentu wykupionego przez swoją firmę.
Zobacz kto nam zaufał