webp image

Zostaw Swój numer telefonu, zadzwonimy niezwłocznie!

Cześć!

Czy chcesz, żebyśmy oddzwonili do Ciebie za darmo w 60 sekund?

TAK
Zadzwoń teraz Zostaw numer Arrow right icon Icon used in buttons

RiskRadar

Zaawansowana prewencja
w transakcjach handlowych!

Narzędzie wspierające rozwój i zachowanie bezpiecznej perspektywy handlowej Twojego przedsiębiorstwa. Możliwość kontroli otoczenia biznesowego pomoże wybrać najlepszych kontrahentów i prowadzenie bezpiecznej sprzedaży

Zarządzanie Ryzykiem i wczesne ostrzeganie

Prewencja, jaką umożliwia pakiet usług RiskRadar sprawia, że zarządzanie ryzykiem na portfelu klientów jest proste i skuteczne. Narzędzie wspiera zarządzanie sprzedażą, pozwala na podejmowanie szybkich i bezpiecznych decyzji w obszarach wiarygodności płatniczej kontrahentów, opóźnień w płatnościach lub ich braku oraz w przypadku wystąpienia ryzyka zachwiania płynności finansowej.

 

RiskRadar

Mocne strony RiskRadar

Serwis dostarcza Klientom aktualne i kompleksowe dane, które w obrazowy sposób przedstawiają portfel kontrahenta i wskazują, z jakimi firmami warto podjąć współpracę, które z nich wymagają zmian warunków współpracy (zasady płatności), a z którymi należy ją ograniczyć.

 

Kaczmarski

webp image

Chętnie zaprezentujemy działanie RiskRadar, umów się na prezentację, zostaw numer telefonu oddzwonimy!

RiskRadar od Kaczmarski Group

Działania prewencyjne wpływają pozytywnie na zwiększenie przychodów, zysków i ograniczenie strat, ponieważ liczba nietrafionych decyzji maleje.

Dzięki temu przykładowo; dział handlowy koncentruje się na działaniach z najbardziej rzetelnymi i sprawdzonymi partnerami biznesowymi, dział finansowy ustala warunki handlowe w oparciu o aktualne dane.

Użytkownicy RiskRadar za pomocą jednego kliknięcia (dostępność one-click) uzyskuje wgląd do kluczowych informacji, które pomogą mu podjąć jednoznaczne decyzje w zakresie współpracy z poszczególnymi kontrahentami. Co ważne, wszystkie wyniki znajdują się w jednym miejscu, co ułatwia dostęp do nich wielu osobom i zwalnia je z konieczności ręcznego, żmudnego i obarczonego błędem pozyskiwania raportów.

Automatyzacja procesów i ujednolicanie danych przekłada się więc na większą efektywność pracowników. Serwis sam dba o weryfikację aktualizację raportów – proces badania portfela współpracującego podmiotu odbywa się w sposób ciągły i automatyczny. RiskRadar na bieżąco monitoruje wszelkie zdarzenia i zmiany jego statusu. Działa więc jak radar, informując o wszelkich problemach w regulowaniu zobowiązań przez kontrahenta.

RiskRadar wpisuje się w codzienne, naturalne środowisko pracy przedsiębiorców, ponieważ integruje się z oprogramowaniem do kompleksowego zarządzania przedsiębiorstwem (ERP). Nowoczesna aplikacja webowa działająca w technologii chmurowej jest w stanie pobrać dane o partnerach biznesowych z dowolnego systemu, w jakim pracuje dany klient.

W kolejnym etapie narzędzie bada wiarygodność kontrahenta w oparciu o dane z KRD BIG S.A oraz o analizę wiarygodności płatniczej, tzw. scoring, by finalnie ocenić obecną rzetelność finansową kontrahenta. Umożliwia również bezpośredni dostęp do unikalnych raportów, które Kaczmarski Group tworzy w oparciu o wiele źródeł informacji.

Koszt
Koszty korzystania z aplikacji RiskRadar są niezależne od liczby użytkowników serwisu.
Oznacza to, że każdy handlowiec, zaopatrzeniowiec, księgowy, dyrektor sprzedaży oraz dyrektor
finansowy może sprawdzić kontrahentów w ramach abonamentu wykupionego przez swoją firmę.

Partnerzy

Zobacz kto nam zaufał