1 lutego 2026
etapowo wszystkich wystawiających faktury
Integracje i uniwersalne narzędzia
ZoriusPro specjalizuje się w przygotowywaniu firm do Krajowego Systemu e-Faktur (KSeF).
Nie przegap okazji, aby usprawnić proces fakturowania i dostosować się do Krajowego Systemu e-Faktur (KSeF).
i pozwól ZoriusPro przygotować Twoją firmę na przyszłość elektronicznego fakturowania! Termin zbliża się szybko, więc działaj już teraz i zapewnij sobie miejsce!
Wypełnij ankietęWiceprezes Zarządu/ Dyrektor Finansowy
ZoriusPro
Specjalista z wieloletnią praktyką w dziedzinie kadr i płac oraz księgowości. Wykładowczyni Akademicka i Certyfikowana Księgowa oraz Autoryzowany Trener Systemów ERP. Od 18 lat prowadzi wdrożenia systemów ERP, a także szkolenia i konsultacje. Od 13 lat jest wspólnikiem i wiceprezesem firmy ZoriusPro.
Ekspertka w tematyce KSeF. Prowadzi szkolenia, debaty, prelekcje w zakresie wprowadzenia faktur ustrukturyzowanych do przedsiębiorstw.
„Stawiamy na innowacyjność i doskonałość. Po wielu analizach procesów biznesowych w przedsiębiorstwach jesteśmy przekonani, że wprowadzenie Obiegu Dokumentów jest krokiem milowym we wdrożeniu Krajowego Systemu e-Faktur. Przedsiębiorstwa, które korzystają już z cyfrowego Obiegu Dokumentów mogą w prosty i szybki sposób przejść na obieg ustrukturyzowanej faktury. Takie wdrożenie obowiązku KSeF nie będzie powodowało zakłóceń w codziennych operacjach biznesowych.”
Wdrożenie systemu Obiegu Dokumentów w przedsiębiorstwie może znacząco przyśpieszyć proces wdrożenia faktury ustrukturyzowanej (KSeF). Wdrożenie w pierwszym etapie Obiegu Dokumentów od razu przyczyni się do zwiększenia efektywności i usprawnienia pracy w firmie, a wdrożenie faktury ustrukturyzowanej będzie natywnym przejściem z dokumentu PDF na XML. Integracja tych dwóch rozwiązań może przynieść wiele korzyści w zakresie redukcji błędów, oszczędności czasu oraz optymalizacji kosztów operacyjnych.
Anna Karpiniec Główna Ksiegowa Huta Pokój
„Dzięki temu narzędziu zyskaliśmy większą kontrolę nad tym, gdzie aktualnie znajduje się dany
dokument. Nie muszę już szukać papierów, wystarczy, że wejdę w SOD i od razu widzę, u kogo jest dany
dokument czy zalega, czy został zaakceptowany. To rozwiązanie zapewnia też bezpieczeństwo. Jestem
pewna, że wprowadzone faktury trafią do systemu księgowego.”
Zapraszamy do obejrzenia naszych materiałów wideo.
Doświadczony ekspert i konsultant z wieloletnią praktyką w dziedzinie Obiegu Dokumentów i cyfryzacji procesów. Posiada szeroką wiedzę i doświadczenie, które zweryfikowały już dziesiątki wdrożeń.
„W dzisiejszym dynamicznym świecie biznesu, cyfryzacja staje się kluczowym elementem osiągnięcia efektywności i konkurencyjności. Wdrożenie obiegu elektronicznych dokumentów stanowi pierwszy krok ku usprawnieniu procesów w firmie. Co więcej, taka transformacja przygotowuje grunt pod kolejny etap, czyli wdrożenie Krajowego Systemu e-Faktur (KSeF), co może przynieść jeszcze większe korzyści.”
Co zmieni się po wprowadzeniu KSeF po 1.02.2026 ?
Wdrożenie KSeF obejmuje wiele zadań, od zrozumienia regulacji po integrację technologiczną. Lista kontrolna pomaga uporządkować te zadania w logiczną strukturę, dzięki czemu łatwiej jest je śledzić i zarządzać.
Przejście na system e-faktur jest procesem skomplikowanym, gdzie błąd w jednym elemencie może mieć wpływ na cały system. Lista kontrolna pomaga zidentyfikować i monitorować każdy krok, dzięki czemu można uniknąć pomyłek i nieścisłości.
Przygotowanie się do wdrożenia KSeF bez odpowiedniego planu może być czasochłonne. Lista kontrolna pozwala na efektywne zarządzanie czasem, zapewniając, że żaden ważny element nie zostanie pominięty.
KSeF działa w oparciu o określone przepisy prawne. Niezrozumienie lub niewłaściwe wdrożenie tych przepisów może prowadzić do naruszeń i konsekwencji prawnych. Lista kontrolna pomaga zapewnić, że firma jest zgodna z obowiązującymi regulacjami.
Lista kontrolna jest również doskonałym narzędziem komunikacyjnym dla zespołu odpowiedzialnego za wdrożenie KSeF. Pomaga w synchronizacji działań i zapewnia, że wszyscy członkowie zespołu są na bieżąco z postępami wdrażania.
Po wdrożeniu KSeF, lista kontrolna może służyć jako narzędzie do monitorowania skuteczności systemu. Można ją wykorzystać do identyfikacji obszarów, które wymagają optymalizacji, oraz do śledzenia postępów w realizacji celów.
• W jednej z firm ponad 200 przedstawicieli handlowych rejestruje faktury ze zdjęć, które trafiają do akceptacji jednej osoby w firmie. Dokumenty w formie fizycznej przekazywane są do biura rachunkowego. Dzięki temu dokumenty są rejestrowane on-line, co usprawnia ich przebieg i zapobiega ich ginięciu;
• Dokumenty z oddziałów wysyłane są w formie elektronicznej (zdjęcia, skany i pdf) do centrali, co przełożyło się na obniżenie kosztów związanych z ich przesyłaniem w formie papierowej. Klient ma możliwość szybkiej weryfikacji kompletności dokumentów sprzedażowych
• Jeden z klientów ma wielopoziomową akceptację faktur, co w przypadku tradycyjnych dokumentów powodowało zamieszanie w ich opisywaniu i zdarzały się sytuacje, w których ginęły. Dzięki wprowadzeniu Systemu Obiegu Dokumentów, każda faktura jest widoczna i nie ma problemów z przekazywaniem jej do kolejnych szczebli akceptacji
• Duża firma, gdzie spływ dokumentów sprzedaży z terenu był bardzo duży, miała problemy z terminową realizacją płatności. Po wprowadzeniu rozwiązania wspierającego obieg dokumentów, płatności regulowane są terminowo, ponieważ dokumenty są dostępne w jednym miejscu.
Od 1994 roku dostarczamy i wdrażamy oprogramowanie dla firm oraz specjalizujemy się w integracji systemów informatycznych. Zajmujemy się usługami w zakresie implementacji rozwiązań indywidualnych, integracji z programami branżowymi, szkoleniami oraz wsparciem technicznym i merytorycznym. Oferowane produkty wspierają przedsiębiorców i ich podmioty w realizowaniu procesów biznesowych (w obszarach: finansowo-księgowym, kadrowo-płacowym, handlowym, magazynowym oraz zarządzania produkcją).
Naszą pasją są nowoczesne technologie, a misją jest cyfryzacja przedsiębiorstw i wdrażanie rozwiązań, które usprawniają ich funkcjonowanie, pozwalają oszczędzić czas i uwalniają pracowników od zadań, których dziś nie trzeba już wykonywać ręcznie. Dzięki temu ich siły można przekierować w miejsca, gdzie jest większe zapotrzebowanie na osobisty nadzór.
Telefon (pon-pt 8:00-16:00):
+48 666 899 332
E-mail:
bok@zorius.pl