webp image

Zostaw Swój numer telefonu, zadzwonimy niezwłocznie!

Cześć!

Czy chcesz, żebyśmy oddzwonili do Ciebie za darmo w 60 sekund?

TAK
Zadzwoń teraz Zostaw numer Arrow right icon Icon used in buttons

Serwis IT

Pomoc techniczna i merytoryczna

Zorius PRO - logotyp Kliknij tutaj, aby pobrać program TeamViewer QS ZoriusPro

Serwis IT

Szybki i niezawodny serwis IT

Podstawą naszego sukcesu jest nie tylko doskonała oferta produktowa, ale również zgromadzony przez 28 lat kapitał wiedzy. To właśnie on decyduje o tym jak sprawnie zostanie przeprowadzona analiza potrzeb, opracowanie rozwiązań i wdrożenie projektu oraz jaka będzie jego jakość. Ponadto jak szybko rozpoczęta zostanie praca na systemie i jak będą wyglądały koszty projektu.

Ekspercka pomoc techniczna i merytoryczna w zasięgu całej Polski

Nasi specjaliści zapewniają Klientom z całej Polski kompletne wsparcie techniczne i merytoryczne poprzez:

  • Online TeamViewer, Zoom, Microsoft Teams lub inną wybraną platformę Klienta
  • Mailowe
  • Telefoniczne /obsługa Hotline/
  • Osobisty przyjazd konsultanta

Wsparcie techniczne

Zakres usług

  • Instalacje i uruchomienie
  • Konserwacja i prewencja
  • Archiwizacja
  • Kalibracja/parametryzacja aplikacji i procesów
  • Naprawy na miejscu /nagłe przypadki/
  • Indywidualne rozwiązania
  • Integracja systemów /w tym przez WebApi/
  • Dokumentacja techniczna

Doradzamy i podpowiadamy rozwiązania

Prowadzimy również doradztwo techniczne w zakresie sprzętu komputerowego, chcemy mieć pewność, że nasi Klienci posiadają optymalną konfigurację sprzętową.

Kontakt na support techniczny.
Sprawa będzie przekierowana do odpowiednich specjalistów.

Wsparcie merytoryczne

Dostęp do ekspertów ze znajomością wszystkich programów Symfonia

Każdy wdrożony system jest żywy i ewoluuje wraz z rozwojem przedsiębiorstwa, wprowadzaniem kolejnych zmian w procesach, w obowiązującym prawie czy wykorzystywanych narzędziach.
Zmianom ulegają również wytyczne, w stosunku do których wprowadzane były zmiany.

Bardzo często, pewne sytuacje, osobom na co dzień nie zajmującym się tematyką ochrony danych, czy szeroko rozumianego bezpieczeństwa informacji sprawiają trudności, w szczególności, że wiele przepisów jest bardzo ogólnych i trudnych.

Szeroko rozumiana pomoc od ZoriusPro

Jeśli nie wiesz „JAK” warto zapytać eksperta

Do Państwa należy decyzja odnośnie wyboru usług serwisowych. Gwarantuje to utrzymanie stałej równowagi pomiędzy wydajnością, efektywnością, a awaryjnością posiadanego urządzenia.
Najwięksi Klienci z mogą liczyć raz w roku na darmowe SupportHours – 4 godzinne konsultacje użytkowników z osobami zarządzającymi procesami wdrożeniowymi, w celu omówienia wcześniej przygotowanych tematów technicznych i kwestii związanych z optymalizacją metodologii pracy.

webp image

Naszym klientom zapewniamy atrakcyjne warunki umów serwisowych. Skontaktuj się z nami! Wystarczy że pozostawisz poniżej swój numer telefonu, a my oddzwonimy tak szybko jak to możliwe

Umowy serwisowe na atrakcyjnych warunkach z benefitami

Dodatkowo posiadacze aktywnej usługi wsparcia technicznego mogą liczyć na:

  • zniżki na udział w kursach otwartych i na zamówienie
  • rabaty na konsultacje
  • bezpłatne uaktualnienia do nowszej wersji – jeden raz w roku
  • Bezpłatny udział w organizowanych przez ZoriusPro seminariach, wykładach, kursach okolicznościowych
Regulamin i cennik