Szybki i niezawodny serwis IT
Podstawą naszego sukcesu jest nie tylko doskonała oferta produktowa, ale również zgromadzony przez 28 lat kapitał wiedzy. To właśnie on decyduje o tym jak sprawnie zostanie przeprowadzona analiza potrzeb, opracowanie rozwiązań i wdrożenie projektu oraz jaka będzie jego jakość. Ponadto jak szybko rozpoczęta zostanie praca na systemie i jak będą wyglądały koszty projektu.
Ekspercka pomoc techniczna i merytoryczna w zasięgu całej Polski
Nasi specjaliści zapewniają Klientom z całej Polski kompletne wsparcie techniczne i merytoryczne poprzez:
Zakres usług
Doradzamy i podpowiadamy rozwiązania
Prowadzimy również doradztwo techniczne w zakresie sprzętu komputerowego, chcemy mieć pewność, że nasi Klienci posiadają optymalną konfigurację sprzętową.
Kontakt na support techniczny.
Sprawa będzie przekierowana do odpowiednich specjalistów.
Dostęp do ekspertów ze znajomością wszystkich programów Symfonia
Każdy wdrożony system jest żywy i ewoluuje wraz z rozwojem przedsiębiorstwa, wprowadzaniem kolejnych zmian w procesach, w obowiązującym prawie czy wykorzystywanych narzędziach.
Zmianom ulegają również wytyczne, w stosunku do których wprowadzane były zmiany.
Bardzo często, pewne sytuacje, osobom na co dzień nie zajmującym się tematyką ochrony danych, czy szeroko rozumianego bezpieczeństwa informacji sprawiają trudności, w szczególności, że wiele przepisów jest bardzo ogólnych i trudnych.
Jeśli nie wiesz „JAK” warto zapytać eksperta
Do Państwa należy decyzja odnośnie wyboru usług serwisowych. Gwarantuje to utrzymanie stałej równowagi pomiędzy wydajnością, efektywnością, a awaryjnością posiadanego urządzenia.
Najwięksi Klienci z mogą liczyć raz w roku na darmowe SupportHours – 4 godzinne konsultacje użytkowników z osobami zarządzającymi procesami wdrożeniowymi, w celu omówienia wcześniej przygotowanych tematów technicznych i kwestii związanych z optymalizacją metodologii pracy.
Umowy serwisowe na atrakcyjnych warunkach z benefitami
Dodatkowo posiadacze aktywnej usługi wsparcia technicznego mogą liczyć na: