Branża deweloperska stoi przed nowymi wyzwaniami. Pomimo niezmniejszającego się popytu na nowe nieruchomości, sprzedaż mieszkań jest wyzwaniem. Powodów jest wiele, inflacja, oprocentowanie kredytów, wymogi banków itp. Deweloperzy również ostrożnie podchodzą do nowych inwestycji i często je wstrzymują.
Z powodu obecnego stanu rynku nieruchomości, przedsiębiorstwa deweloperskie i budowlane mają więcej czasu na usystematyzowanie biznesu i wdrożenie rozwiązań, które będą wspierały ich biznesy, poprzez odpowiednie narzędzia do zarzadzania sprzedażą i realizacją inwestycji oraz rozwiązania umożliwiające analizę rentowności czy budżetowanie.
Dostarczając od 3 dekad oprogramowania Symfonia dla przedsiębiorstw, zaobserwowaliśmy że niektóre gałęzie biznesu, którymi między innymi jest branża deweloperska i budowlana, powinny korzystać z rozwiązań bezpośrednio ukierunkowanych na ich potrzeby. Efektem jest współpraca partnerska z firmą Develogic, która oferuje narzędzia dostosowane dla tychże przedsiębiorstw i gwarancję dwukierunkowej wymiany danych pomiędzy programami Symfonia i Develogic. Dlatego realizując wdrożenia w firmach budowlanych i deweloperskich opieramy się na konfiguracji oprogramowania Symfonia – między innymi Finansowo-Księgowego i Kadrowo-Płacowego, uzupełniając o narzędzie branżowe Develogic, które zapewnia wsparcie całego procesu budowy, z dostępem online do raportów między innymi cashflow, marży, budżetu, czy stanu realizacji inwestycji. Branżowy system wyposażony jest również w CRM, który umożliwia zarządzanie wszystkimi aktywnościami w firmie deweloperskiej.
Aby poznać rozwiązanie wystarczy kilka kroków:
W pierwszej kolejności umawiamy się na prezentację rozwiązania Symfonia i Develogic lub tylko Develogic dla firm, które posiadają już system do zarządzania przedsiębiorstwem. W kolejnym etapie przygotowujemy wstępną wycenę, następnie po jej zaakceptowaniu prowadzimy jednodniowy warsztat dla kadry zarządzającej. Po zaakceptowaniu projektu wdrożeniowego przystępujemy do konfiguracji. Czas implementacji zależy od zakresu całego projektu i wielkości przedsiębiorstwa. Szacujemy średni czas wdrożenia na ok 10 dni.
Związana z ZoriusPro od 2006 roku. Po trzech latach weszła w skład grupy wspólników. Handlowiec, logistyk, specjalista do spraw współpracy z klientami. Opracowuje i wdraża strategie handlowe oraz projekty marketingowe. Zbudowała silny zespół sprzedawców, z którym może realizować coraz ambitniejsze zadania. Nastawiona na sukces i ciągłe podejmowanie nowych wyzwań. Chętnie pomaga innym i przekonuje, że warto wyjść poza swoją strefę komfortu, aby pokonać własne słabości. Prywatnie od ponad 25 lat działa w Stowarzyszeniu Bielska Liga Koszykówki oraz w Fundacji Pro Vitae. Jej hobby to długodystansowe biegi górskie oraz trekkingi piesze i rowerowe.