Wprowadzenie obowiązku Krajowego Systemu e-Faktur zobowiązuje przedsiębiorstwa do wprowadzenia systemów, które pozwalały na integrację z system Ministerialnym. W niektórych przypadkach może oznaczać to nawet zmianę systemu handlowego, finansowo-księgowego czy też wytworzenie niezbędnych integracji pomiędzy systemami.
Wdrażając rozwiązania wspierające elektroniczną wymianę dokumentów z Ministerstwem Finansów w ramach KSeF należy indywidualnie podejść do wyzwań, potrzeb klientów, możliwych scenariuszy.
W poniższym artykule omawiamy uniwersalną aplikację integracyjną, która została stworzona z myślą o przedsiębiorstwach, które posiadają system Symfonia Finanse i Księgowość oraz zewnętrzne systemy sprzedażowe.
Chcesz dowiedzieć się więcej o działu aplikacji i możliwości jej wykorzystania w swoim przedsiębiorstwie? Przeczytaj poniższy artykuł!
Pierwszym krokiem w przygotowaniu się do Krajowego Systemu e-Faktur jest zidentyfikowanie trudności, które mogą utrudnić sprawną obsługę faktur i dokumentów pomiędzy systemem Symfonia, KSeF, a zewnętrznym systemem handlowym. Możemy do nich zaliczyć:
Proponowane rozwiązania – aplikacja KSeFlex
Na potrzeby naszych klientów zespół programistów firmy ZoriusPro stworzył uniwersalną aplikację integracyjną, która pozwoli obsłużyć różne scenariusze wymiany dokumentów:
Aplikacja będzie dostępna w modelu on-premise z możliwością instalacji u klienta oraz z obsługą różnych formatów danych: API, baza danych lub pliki CSV.
Projekt zakłada stworzenie elastycznego i skalowalnego narzędzia do integracji z KSeF, dopasowanego do różnych potrzeb klientów i ich infrastruktury IT. Dzięki wielowariantowej architekturze i modularności aplikacja ma szansę stać się standardowym rozwiązaniem dla firm korzystających z Symfonii oraz tych, które dopiero rozpoczynają proces cyfryzacji dokumentów księgowych.
W zespole ZoriusPro zajmuję się obsługą klientów strategicznych.