W ubiegłym tygodniu zorganizowaliśmy webinar pt. „Automatyzacja procesów z wykorzystaniem platformy B2B”. Wydarzenie zgromadziło wielu zainteresowanych, wśród których padało kilka ważnych pytań. Na pytania, które pojawiały się najczęściej postanowiliśmy raz jeszcze odpowiedzieć, aby rozwiać wszelkie wątpliwości.
Czy platforma będzie miała możliwość współpracy z kontrahentami zagranicznymi (czyt. obsługa całego portalu w języku angielskim oraz dostęp zdalny z sieci zagranicznej)? – Obsługa wielu języków oraz sprzedaży w walutach obcych jest planowana w kolejnej wersji Platformy B2B. W aktualnie dostępnej wersji jeszcze nie ma takiej funkcjonalności.
Co w sytuacji kiedy klienci mają swoje platformy i dostaję zamówienie z ich systemu. Czy można to jakoś zintegrować? – Istnieje możliwość zintegrowania Symfonia Handel z dowolnym zewnętrznym systemem, na indywidualne zamówienie. Prezentowana Platforma jest zintegrowana w standardzie tylko z Symfonia Handel.
Jeżeli system jest w chmurze to czy należy płacić osobno za każdego użytkownika? – Nie. Nie ma limitu użytkowników na Platformie B2B (jest jedna opłata).
Czy kurierów zamawia się przez platformę? – Aktualnie nie mamy takiej funkcjonalności z poziomu platformy, ale można obsłużyć listy przewozowe z poziomu Symfonia Handel lub Modułu Mobilnego Magazynu.
Jeśli po przeczytaniu odpowiedzi, na powyższe pytania, nadal czujesz niedosyt informacji to zapraszamy do bezpośredniego kontaktu.
Rozwiejemy wszelkie wątpliwości oraz zaproponujemy najlepsze rozwiązanie dla Twojej firmy!
W zespole ZoriusPro zajmuję się obsługą nowych klientów.