webp image

Zostaw Swój numer telefonu, zadzwonimy niezwłocznie!

Cześć!

Czy chcesz, żebyśmy oddzwonili do Ciebie za darmo w 60 sekund?

TAK
Zadzwoń teraz Zostaw numer Arrow right icon Icon used in buttons
Strona główna Aktualności Zapoznaj się z nowym, innowacyjnym rozwiązaniem Symfonia Platforma B2B
2 kwietnia 2024

Zapoznaj się z nowym, innowacyjnym rozwiązaniem Symfonia Platforma B2B

Symfonia Platforma B2B to nowe rozwiązanie w katalogu produktów Symfonia!

Czym jest B2B?

B2B to skrót od nazwy „Business to Business”, czyli „Biznes do Biznesu”. Pojęcie to dotyczy transakcji lub interakcji pomiędzy dwoma przedsiębiorstwami, a nie między przedsiębiorstwem a indywidualnym Konsumentem.

Aby wesprzeć proces takich interakcji powstała Symfonia Platforma B2B, która pozwala m.in. ułatwić zawieranie transakcji, skrócić czas realizacji zamówień oraz obniżyć koszty obsługi Kontrahentów.

Platforma ta jest szczególnie skierowana do producentów, dystrybutorów, importerów oraz hurtowników. Warto podkreślić, że sercem Symfonia Platforma B2B jest program Symfonia Handel. Aktualnie platforma ta współpracuje z Symfonią Handel Pakietem Profesjonalnym. Każdy Klient może sprawdzić swoją indywidualną ofertę.

Co wchodzi w jej skład?

Indywidualne rabaty, upusty ilościowe i wszelkie spersonalizowane promocje. Na platformie istnieje również możliwość przeglądania dokumentów sprzedaży. Dlatego nie będzie konieczny kontakt z handlowcem, aby otrzymać fakturę. Kolejną zaletą platformy B2B jest możliwość sprawdzania statusów faktur, zamówień. Dodatkowo Klient będzie mógł sprawdzać swój limit kupiecki, który będzie pobierany z programu Symfonia Handel.

Do wyboru są możliwe dwa warianty platformy: Symfonia Platforma B2B oraz Symfonia Platforma B2B Plus. Istnieje także wariant Enterprise, który skierowany jest do Klientów, którzy posiadają procesy bardziej złożone, niestandardowe.

Jesteśmy przekonani, że produkt Symfonia Platforma B2B ułatwi pracę naszym Klientom oraz wspomoże procesy w ich przedsiębiorstwach.

Patrycja Szachłowicz
Specjalista ds. obsługi klienta

W zespole ZoriusPro zajmuję się obsługą nowych klientów.

Najnowsze wpisy

Już jest! Nowy termin Krajowego Systemu e-Faktur podany przez Ministerstwo!

26 kwietnia 2024 Aktualności

Zmiany w handlu internetowym na podstawie dyrektywy DAC7 od 1 lipca 2024

24 kwietnia 2024 Aktualności

Korzyści wynikające z cyfryzacji procesów HR w Twoim przedsiębiorstwie

18 kwietnia 2024 Aktualności